fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
12 svar
4 synes godt om
18. april 2013

Anonym trådstarter

hej piger

for jer lyder det her nok meget underligt.
jeg er gravid i uge 34 og magter ikk og være gravid mere.
ved godt det helt forkert og se sådan på det men der har ikk været andet end problemer siden jeg fandt ud af det. lige nu har jeg meget slem BL og ligger bare kan ikk noget og slet ikk uden og græde.

har overvejet meget og se om man kann sæt lidt skub i det hele.
har fået afvide at børn født i uge 34 godt selv kan trække vejret og hun er større end gennemsnittet.
ej jeg ved ikk jeg magter bare ikk mere nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

smølfine

Kan godt forstå du synes, det er hårdt at være gravid, men dit lille barn har altså bedst af at være i din mave til det er ca. 40 uger. Det kan godt være barnet kan trække vejret selv, men det er jo blot en ting, for tidligt fødte er ofte mere sensitive og det kan præge deres udvikling i mange år. Jeg vil råde dig til at prøve at Google for tidligt fødte eller præmature og læs lidt om, hvad det vil sige at føre et barn før tid.

Og så håber jeg at du får nogle tålelige uger, inden du ser dig om ligger du med det lille vidunder i armene og så er alle trængsler glemt 

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Kan godt forstå du synes, det er hårdt at være gravid, men dit lille barn har altså bedst af at være i din mave til det er ca. 40 uger. Det kan godt være barnet kan trække vejret selv, men det er jo blot en ting, for tidligt fødte er ofte mere sensitive og det kan præge deres udvikling i mange år. Jeg vil råde dig til at prøve at Google for tidligt fødte eller præmature og læs lidt om, hvad det vil sige at føre et barn før tid.

Og så håber jeg at du får nogle tålelige uger, inden du ser dig om ligger du med det lille vidunder i armene og så er alle trængsler glemt 

ja må jeg håbe..
men tak for svaret må prøve og søge lidt på det

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Lad vær, der er en grund til de skal være fuldbårnes, min søn er født 35+3 og det er ingen dans på roser. Uanset hvor hårdt det er, så hold ud, for dit barns bedste

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Lad vær, der er en grund til de skal være fuldbårnes, min søn er født 35+3 og det er ingen dans på roser. Uanset hvor hårdt det er, så hold ud, for dit barns bedste

det gør jeg selvfølgelig os syns bare det hårdt nu. men hun kommer vel når hun er klar og det hele så mon ikk de sidste uger går stærkt nu når jeg syns de andre uger er indtil videre

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

det gør jeg selvfølgelig os syns bare det hårdt nu. men hun kommer vel når hun er klar og det hele så mon ikk de sidste uger går stærkt nu når jeg syns de andre uger er indtil videre

Anmeld

20. april 2013

Muffinmor

Hvis du har en meget slem Graviditet kan du måske blive sat igang i uge 37, da børn født fra den uge betragtes som fulborne. Træls med BL men hold ud, det er bedst for bebs hvis den bliver inde til mindst uge 37. For tidlig fødte børn er ikke uden risiko og mange har vanskeligheder resten af livet.

Du får lige en så det måske er lidt nemmere at holde ud. Du er en super mor, der holder ud at have så mange smerter. Dit barn er heldig at have dig som mor

Knusser

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Muffinmor skriver:

Hvis du har en meget slem Graviditet kan du måske blive sat igang i uge 37, da børn født fra den uge betragtes som fulborne. Træls med BL men hold ud, det er bedst for bebs hvis den bliver inde til mindst uge 37. For tidlig fødte børn er ikke uden risiko og mange har vanskeligheder resten af livet.

Du får lige en så det måske er lidt nemmere at holde ud. Du er en super mor, der holder ud at have så mange smerter. Dit barn er heldig at have dig som mor

Knusser

tak for det. syns det noget hårdt nu..

Anmeld

20. april 2013

morethanperfect

Jeg havde det på samme måde som dig , så forstår dig godt !! Jeg ville også bare ha ham ud så snart han kunne .. Meen , tålmodighed er en dyd , og han kom på sin terminsdato .. Hold ud .. Selvom det er hårdt .. Krydser fingre for tiden går hurtigt for dig <3

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg havde det på samme måde som dig , så forstår dig godt !! Jeg ville også bare ha ham ud så snart han kunne .. Meen , tålmodighed er en dyd , og han kom på sin terminsdato .. Hold ud .. Selvom det er hårdt .. Krydser fingre for tiden går hurtigt for dig <3

tak for det jaa jeg syns det rigtig hårdt med det BL kan ikk rigtig noget og fra uge 17 til 24 var jeg senge liggende pga afkorte livmor hals så fik jeg blod fortyndende osv så der været kontrol hvad 14 dag pga hun var for lille og nu skal jeg en tur på sygehuset fordi mit ben er møg hævet og kramper konstant. så er ved og være godt træt af det hele lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.