Vi prøver lige igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Lunae

B&J skriver:

jeg kan bedst lig jeppe

Jeppe er jeg faktisk også blevet rigtig glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Smukkert

Cassius, aldrig hørt det navn før, men hvor er det da bare et flot navn og passer glimrende til Camille. Meget specielt :-).

Jeg har selv en Noah, men det er et meget populært navn, så hvis jeg var jer, havde jeg valgt Cassius :-)

Anmeld

28. april 2013

MorDk

Camille & Leander ♥

7 bogstaver i hver

Anmeld

28. april 2013

lassemor07

Lunae skriver:

Vi er blanke på navne herhjemme. Der står en masse på listen, men vi kommer ikke nærmere navnet skal passe til storesøster Camille

Jeg har stemt Lasse

Anmeld

28. april 2013

BabyMus

Lunae skriver:

Vi er blanke på navne herhjemme. Der står en masse på listen, men vi kommer ikke nærmere navnet skal passe til storesøster Camille

Camille og Cassius

Første gang jeg hørte navnet var da Ida Corr og hendes mand gav deres søn det navn. Jeg synes det er et fantastisk flot navn!

Synes de to navne ville kunne passe rigtig fint sammen og jeg synes ikke det gør noget at de begge starter med Ca - Ca

Anmeld

28. april 2013

Lunae

BabyMus skriver:

Camille og Cassius

Første gang jeg hørte navnet var da Ida Corr og hendes mand gav deres søn det navn. Jeg synes det er et fantastisk flot navn!

Synes de to navne ville kunne passe rigtig fint sammen og jeg synes ikke det gør noget at de begge starter med Ca - Ca

Jeg har personligt en frygt for at man vil tænke på navnene ligesom
Oliver og Olivia, Fredrik og Frederikke, Mathias og Mathilde, Emil og Emilie!

Anmeld

28. april 2013

BabyMus

Lunae skriver:

Jeg har personligt en frygt for at man vil tænke på navnene ligesom
Oliver og Olivia, Fredrik og Frederikke, Mathias og Mathilde, Emil og Emilie!

Hmm ja, kan godt forstå dig. De er jo lidt tætte. Men synes alligevel ikke de er helt så tætte som dem du nævner her. Men man skal selvfølgelig være sikker, og hvis du ikke er helt sikker, så er det måske ikke lige dét navn I skal vælge.. Åhh det er svært. For omvendt er det jo JERES barn og så kan andre tænke hvad de vil. Hvis I godt kan lide de to navne sammen.

Anmeld

28. april 2013

emsaroto

hvorfor kan man ikke stemme flere?

Jeg siger: Ludvig, Anton, Bertram og Sigurd! 

Anmeld

28. april 2013

Lunae

emsaroto skriver:

hvorfor kan man ikke stemme flere?

Jeg siger: Ludvig, Anton, Bertram og Sigurd! 

Det er for dumt at jeg ikke har sat den til at man kan stemme på flere! Det må jeg gøre i næste afstemning og så også lidt færre navne

Anmeld

28. april 2013

MortilElias2010

Lunae skriver:

Første navn der poppede ud af listen var Leander, så det fik min stemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.