Vi prøver lige igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

FrkZier

Lunae skriver:

God ide hvilke navne har i haft oppe og vende?

åh vi har haft MANGE oppe og vende

men mest:

marius, bertil og villads - det har været nogen af dem der er kommet igen og igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Lunae

FrkZier skriver:

åh vi har haft MANGE oppe og vende

men mest:

marius, bertil og villads - det har været nogen af dem der er kommet igen og igen..

Det har vi virkelig også! Virkelig fine navne alle tre! Foreslog også Marius og Bertil, men manden mente ikke at det skulle være nogen af dem

Anmeld

18. april 2013

_-Kathrine-_

Du ved hvad jeg synes

Anmeld

18. april 2013

Lunae

_-Kathrine-_ skriver:

Du ved hvad jeg synes

Det er også mine favoritter

Anmeld

18. april 2013

Victoria2013

Camille og Cassius ville lyde godt sammen

Anmeld

18. april 2013

Alexander&Lærke

Af de navne har jeg stemt Villads et navn jeg efterhånden er blevet lidt vild med. en af min tætteste veninder venter en dreng til juni og tror han kommer til at hedde Villads sådan lyder det på nuværende tidspunkt også har jeg jo måtte vende mig til navnet.  Kan nu også godt lide Ludvig men det er mest fordi min datter går i dp men en som hun også leger godt med og han er så sød ved hende. 

Anmeld

18. april 2013

Giraffen

Lunae skriver:

Vi er blanke på navne herhjemme. Der står en masse på listen, men vi kommer ikke nærmere navnet skal passe til storesøster Camille

Hva med Lauge det er så pænt synes jeg og lige i stil med Laurits - bare mere flydende (ligesom Camille)

Anmeld

20. april 2013

Lunae

Giraffen skriver:

Hva med Lauge det er så pænt synes jeg og lige i stil med Laurits - bare mere flydende (ligesom Camille)

Min mor har også foreslået Lauge! Tror ikke helt at det falder i min smag men det kan godt være at det er et af de bavne man skal vende sig til, for elsker drengenavne, som slutter på E

Anmeld

20. april 2013

B&J

jeg kan bedst lig jeppe

Anmeld

20. april 2013

CarinaSB

Jeg kan godt lide navnet Niklas .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.