Er vist lidt høj :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Kloster

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super flot gået

Min mand har været på den siden årsskiftet og har tabt 15 kg.

Hold op hvor flot af din mand. Ja der er sgu noget om det Thomas Rode går ind for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

bøllen

Kloster skriver:

Du skulle virkelig prøve at skråtte al brød i 1 uge...

Kan simpelthen ikke finde andre alternativer 

Anmeld

18. april 2013

Kloster

bøllen skriver:

Kan simpelthen ikke finde andre alternativer 

Andre alternativer end brød?

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Kloster skriver:

Andre alternativer end brød?

Ja og pasta , kartofler osv.

hvordan ser en typisk dag ud for dig med kosten ?

Anmeld

18. april 2013

Kloster

Ja og pasta , kartofler osv.

hvordan ser en typisk dag ud for dig med kosten ?

En typisk dag er fx sådan her....

Morgen: 1 lille skål yoghurt med 3 spsk müsli, 1 glas vand og en thermokop kaffe med minimælk.

Formiddag: ½ håndfuld nødder (valnøddel/mandler) 1 banan, 1 kop kaffe med minimælk.

Middag: 2 spejlæg, 1 avokado, en stor håndfuld rå gulerødder i stave. Med vand til.

Eftermiddag: Ikke noget i går, da det hele blev rykket pga jeg sov lidt længe. Ellers 1 stykke frugt.

Aftensmad: 1½ hakkebøf fra aftenen før, kogle gulerødder, kogt broccoli fra aftenen før. Med vand til.

Aftenskaffe: Ikke noget i går, var ikke sulten, men ellers lidt nødder, nogle grøntsager som fx cherrytomater, peberfrugt, gulerødder osv, som bare lige tager sulten.

I dag til morgen har jeg også fået yoghurt. Og det er det alm yoghurt, som lige er på tilbud sødmælk ell Cheasy er lige meget. Har ikke fået formiddagsmad, men har fået et par kopper kaffe og drikker pt te. Drikker mindst 1 kande te om dagen. Når jeg har fri drikker jeg 2 kander te.

Til middag skal jeg i dag have den sidste hakkebøf fra i forgårds og resten af de kogte gulerødder fra i går med en lille klat smør på.

Til eftermiddag skal jeg have en tomat, 1 peberfrugt og have nogle rå gulerødder med i tasken, for vi skal til den mindste søns fodboldkamp kl 16-18.

Så til aftensmad skal jeg have 3 laksefrikadeller og en ½ pose kogte grøntsager (blomkålsblanding i dag) med en lille klat smør på.

Anmeld

18. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Kloster skriver:

Hold op hvor flot af din mand. Ja der er sgu noget om det Thomas Rode går ind for

Ja, det er super flot. Vi spiser det samme mad, dog er alt stivelse skiftet ud med noget andet f.eks. kål. Stenalderbrød er i øvrigt et hit i hele familien

Anmeld

19. april 2013

bøllen

Kloster skriver:

En typisk dag er fx sådan her....

Morgen: 1 lille skål yoghurt med 3 spsk müsli, 1 glas vand og en thermokop kaffe med minimælk.

Formiddag: ½ håndfuld nødder (valnøddel/mandler) 1 banan, 1 kop kaffe med minimælk.

Middag: 2 spejlæg, 1 avokado, en stor håndfuld rå gulerødder i stave. Med vand til.

Eftermiddag: Ikke noget i går, da det hele blev rykket pga jeg sov lidt længe. Ellers 1 stykke frugt.

Aftensmad: 1½ hakkebøf fra aftenen før, kogle gulerødder, kogt broccoli fra aftenen før. Med vand til.

Aftenskaffe: Ikke noget i går, var ikke sulten, men ellers lidt nødder, nogle grøntsager som fx cherrytomater, peberfrugt, gulerødder osv, som bare lige tager sulten.

I dag til morgen har jeg også fået yoghurt. Og det er det alm yoghurt, som lige er på tilbud sødmælk ell Cheasy er lige meget. Har ikke fået formiddagsmad, men har fået et par kopper kaffe og drikker pt te. Drikker mindst 1 kande te om dagen. Når jeg har fri drikker jeg 2 kander te.

Til middag skal jeg i dag have den sidste hakkebøf fra i forgårds og resten af de kogte gulerødder fra i går med en lille klat smør på.

Til eftermiddag skal jeg have en tomat, 1 peberfrugt og have nogle rå gulerødder med i tasken, for vi skal til den mindste søns fodboldkamp kl 16-18.

Så til aftensmad skal jeg have 3 laksefrikadeller og en ½ pose kogte grøntsager (blomkålsblanding i dag) med en lille klat smør på.

Tak for det - syntes ikke jeg spiser meget brød i forvejen men må se om jeg kan skære i det. Det værste er nok stivelse til aftensmaden jeg ville have svært ved at undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.