Er vist lidt høj :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
16 svar
9 synes godt om
18. april 2013

Kloster

Havde tabt mig her før jul, men gav lidt for meget slip og tog nogle kg på igen. Røg faktisk over mit persoonlige max og kom igang med med ændringer i maden igen.

(mit personlige max er ikke det højeste, jeg har vejet, men er det tal, jeg bare ikke vil over igen).

Jeg har en veninde, der lever efter stenalderkosten og gav mig nogle råd til mit mad. Self ingen pasta, ris, kartofler, men heller ingen brød overhovedet. Også skal jeg have mit fedtstof. Fx en lille klat smør på mine varme grøntsager, må gerne spise lidt bacon, god mayo osv. Spiser ikke light produkter, men prioritere de rene produkter ell lader dem ligge.

Jeg lever ikke efter stenalderkosten, men synes der er ret mange gode og fornuftige råd på denne kost. Jeg kombinere den med min families alm kost og den fornuft, som jeg går ind for.

Jeg har nu været på projekt vægttab i 2 uger nu og filme om ikke jeg har tabt mig hele 3,3 kg - minus 2 cm på hoften og minus 4 cm i taljen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

bøllen

Wauu flot . Gid det var mig. Min vægt rykker sig ikke ud af flækken og har sku mistet motivationen.

Sejt mon ikke du når dit mål 

Anmeld

18. april 2013

esioul

Kloster skriver:

Havde tabt mig her før jul, men gav lidt for meget slip og tog nogle kg på igen. Røg faktisk over mit persoonlige max og kom igang med med ændringer i maden igen.

(mit personlige max er ikke det højeste, jeg har vejet, men er det tal, jeg bare ikke vil over igen).

Jeg har en veninde, der lever efter stenalderkosten og gav mig nogle råd til mit mad. Self ingen pasta, ris, kartofler, men heller ingen brød overhovedet. Også skal jeg have mit fedtstof. Fx en lille klat smør på mine varme grøntsager, må gerne spise lidt bacon, god mayo osv. Spiser ikke light produkter, men prioritere de rene produkter ell lader dem ligge.

Jeg lever ikke efter stenalderkosten, men synes der er ret mange gode og fornuftige råd på denne kost. Jeg kombinere den med min families alm kost og den fornuft, som jeg går ind for.

Jeg har nu været på projekt vægttab i 2 uger nu og filme om ikke jeg har tabt mig hele 3,3 kg - minus 2 cm på hoften og minus 4 cm i taljen!!

Jeg gør det samme :-) jeg glæder mig til at hoppe på vægten igen. Godt gået :-)))

Anmeld

18. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super flot gået

Min mand har været på den siden årsskiftet og har tabt 15 kg.

Anmeld

18. april 2013

Louise H.

Kloster skriver:

Hvor er det fedt! Hvis bare jeg havde din motivation

Jeg har så svært ved at holde ved, hver gang jeg beslutte mig for at vi skal til at ændre livsstil. Så holder det måske en uge eller 2 og så går det ligesom i sig selv igen.

Anmeld

18. april 2013

Kloster

bøllen skriver:

Wauu flot . Gid det var mig. Min vægt rykker sig ikke ud af flækken og har sku mistet motivationen.

Sejt mon ikke du når dit mål 

Du skulle virkelig prøve at skråtte al brød i 1 uge...

Anmeld

18. april 2013

Kloster

esioul skriver:

Jeg gør det samme :-) jeg glæder mig til at hoppe på vægten igen. Godt gået :-)))

Gør du det samme som mig her  Og det virker også for dig?

Anmeld

18. april 2013

esioul

Kloster skriver:

Gør du det samme som mig her  Og det virker også for dig?

Ja, har droppet kartofler, ris, pasta og brød. Spiser istedet kød med grøntsager og erstatter mellem måltider med nupo. Jeg tabte mig 3 kg på en lille måned

Anmeld

18. april 2013

Kloster

Louise :-) skriver:

Hvor er det fedt! Hvis bare jeg havde din motivation

Jeg har så svært ved at holde ved, hver gang jeg beslutte mig for at vi skal til at ændre livsstil. Så holder det måske en uge eller 2 og så går det ligesom i sig selv igen.

Man kan ikke "bare" ændre alt fra en dag til den næste. Man ændrer 1 ting af gangen og holder ved det.

Fx går man fra hvid brød til grov. Fx fra ingen grøntsager til grøntsager til hver aftensmad. Fx fra saft til måltiderne til vand til alle måltider.

Håber du finder din rytme og din egen måde til at komme igang...

Anmeld

18. april 2013

Kloster

esioul skriver:

Ja, har droppet kartofler, ris, pasta og brød. Spiser istedet kød med grøntsager og erstatter mellem måltider med nupo. Jeg tabte mig 3 kg på en lille måned

Mine mellemmåltider er fx en lille håndfuld nødder og en banan. Max 2 stk frugt om dagen. Kan også spise en tomat, peberfrugt, ½ agurk som mellemmåltid, men tænker over om jeg virkelig er sulten.

Drikker meget te og lidt kaffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.