Lysebrunt udflåd - spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Ja, der er ikke rigtig andet for.
Hvis det udvikler sig til en kraftigere blødning eller du får smerter, synes jeg du skal få din læge til at sende dig til en scanning

Det vil jeg helt sikkert gøre.
Har de 'smerter' jeg hele tiden har haft - altså lidt jag og noget der ligner mens smerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Rockertand

nesss skriver:

Hej.. ikke for at gøre dig bange men min spontane abort startede også med brunt udflåd ring til lægen og fortæl at du er rigtig bange og overdriv faktisk for ellers gør de intet

Hvad fanden er det for noget at råde folk til?
Man skal altid give et reelt symptombillede, ellers kan lægen have svært ved at lave en korrekt vurdering.
Kender du historien om drengen, der råbte "ulv"?

Anmeld

18. april 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Tak for svaret
Er selv 7+2 i dag, så jeg krydser fingre!

Hvis du er meget nervøs vil jeg anbefale dig at købe en tryghedsscanning, de koster typisk 300-400 kroner, men jeg havde det brune udflåd i et par dage som sagt, og det var hver gang jeg tørrede mig.   Købte så en tryghedsscanning så kunne jeg igen slappe af.   Men kan godt huske hvor nervøs man bliver .. 

ønsker dig og din spire held og lykke 

Anmeld

18. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Det vil jeg helt sikkert gøre.
Har de 'smerter' jeg hele tiden har haft - altså lidt jag og noget der ligner mens smerter

Hvis du har haft dem hele tiden, tror jeg ikke du skal være nervøs for dem. Men hvis det ændrer sig eller gør ondt andre steder ville jeg kontakte lægen igen.

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Hvis du er meget nervøs vil jeg anbefale dig at købe en tryghedsscanning, de koster typisk 300-400 kroner, men jeg havde det brune udflåd i et par dage som sagt, og det var hver gang jeg tørrede mig.   Købte så en tryghedsscanning så kunne jeg igen slappe af.   Men kan godt huske hvor nervøs man bliver .. 

ønsker dig og din spire held og lykke 

Det kan godt være, at jeg skulle gøre det ! For er ekstremt nervøs
Tusind tak! håber, at den har det dejligt!

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Hvis du har haft dem hele tiden, tror jeg ikke du skal være nervøs for dem. Men hvis det ændrer sig eller gør ondt andre steder ville jeg kontakte lægen igen.

Det har jeg haft hele tiden. Også inden jeg vidste, at jeg var gravid. Håber den har det godt!

Anmeld

18. april 2013

yagnes

Rockertand skriver:

Hvad fanden er det for noget at råde folk til?
Man skal altid give et reelt symptombillede, ellers kan lægen have svært ved at lave en korrekt vurdering.
Kender du historien om drengen, der råbte "ulv"?

jeg fortæller bare at lægen INTET gør med mindre man er rigtig nervøs. enten det eller ligge med ondt i hjertet i flere dage hvilket jeg kender rigtig godt til

Anmeld

18. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg har i dag når jeg har tørret mig fået meget lyst brunt udflåd på papiret - er jeg ved at abortere?

Det er meget normalt at ens slimhinder er irriteret og man kan derfor bløde lidt uden at det betyder at man har en spontan abort.

Da jeg havde en spontan abort, da væltede blod og klumper ud af mig, det var meget volsomt. 

Hvis du er utryg så ring til lægen.

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Det er meget normalt at ens slimhinder er irriteret og man kan derfor bløde lidt uden at det betyder at man har en spontan abort.

Da jeg havde en spontan abort, da væltede blod og klumper ud af mig, det var meget volsomt. 

Hvis du er utryg så ring til lægen.

Tak!
Dit svar fjernede lidt af min bekymring.
Det er meget lysebrunt og det er ikke i trussen, men kun når jeg tørrer mig.
Min læge rådede mig til, at slappe af og bruge en dag eller to i sengen.

Anmeld

18. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.