Lysebrunt udflåd - spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.511 visninger
21 svar
2 synes godt om
18. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har i dag når jeg har tørret mig fået meget lyst brunt udflåd på papiret - er jeg ved at abortere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Nille-pigen

Anonym skriver:

Jeg har i dag når jeg har tørret mig fået meget lyst brunt udflåd på papiret - er jeg ved at abortere?

jeg kan ikke sige med sikkerhed at du ikke skal være nervøs... 

jeg havde selv smerter og brunt / rød udflåd her under min anden graviditet, og jeg havde ikke aborteret.. 

Anmeld

18. april 2013

Trekløver(:

Da jeg var 7+6 havde jeg brunt udflåd et par dage og jeg havde ikke aborteret. Tror ikke du skal være nervøs ved mindre der kommer klumper og med friskt blod, men ellers ring til lægen 

Anmeld

18. april 2013

yagnes

Hej.. ikke for at gøre dig bange men min spontane abort startede også med brunt udflåd ring til lægen og fortæl at du er rigtig bange og overdriv faktisk for ellers gør de intet

Anmeld

18. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Hvor langt henne er du?
Jeg havde en blødning med lyserødt og brunligt blod for en uge siden 6+4, hvor jeg kom til scanning. Alt var fint. at det ikke er noget negativt.

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Nille-pigen skriver:

jeg kan ikke sige med sikkerhed at du ikke skal være nervøs... 

jeg havde selv smerter og brunt / rød udflåd her under min anden graviditet, og jeg havde ikke aborteret.. 

Tak for svaret
Jeg må krydse fingre!

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Da jeg var 7+6 havde jeg brunt udflåd et par dage og jeg havde ikke aborteret. Tror ikke du skal være nervøs ved mindre der kommer klumper og med friskt blod, men ellers ring til lægen 

Tak for svaret
Er selv 7+2 i dag, så jeg krydser fingre!

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

nesss skriver:

Hej.. ikke for at gøre dig bange men min spontane abort startede også med brunt udflåd ring til lægen og fortæl at du er rigtig bange og overdriv faktisk for ellers gør de intet

Tak for svaret!
Min læge siger bare, at jeg skal slappe af de næste par dage. Ikke helt nemt

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Hvor langt henne er du?
Jeg havde en blødning med lyserødt og brunligt blod for en uge siden 6+4, hvor jeg kom til scanning. Alt var fint. at det ikke er noget negativt.

Jeg er 7+2 .. Er simpelthen så nervøs! Men må krydse fingre!

Anmeld

18. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg er 7+2 .. Er simpelthen så nervøs! Men må krydse fingre!

Ja, der er ikke rigtig andet for.
Hvis det udvikler sig til en kraftigere blødning eller du får smerter, synes jeg du skal få din læge til at sende dig til en scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.