En lille opdatering igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Loggidut

Sommeren hagler altså ned over os her på Thistedvej...så jeg sidder ikke lige og glaner ved min computer...så derfor har jeg ikke være på i noget tid!

Tiffanie er stoppet helt med hendes flaske nu...og det er jeg altså superglad for, så tusind tak for alle svarene i det der grimme sutteflaskeindlæg .

Desuden har jeg nået de 11 kg. igen, men har så også taget lidt på igen, ikke fordi jeg har snydt, så jeg er lidt paf over det, men jeg tror det måske er ophobning af væske i kroppen her i varmen.

Så har vi lige opdaget spindemider i vores æbletræ...og hvad fuck gør man lige med sådan nogen?
De har bevæget sig over i vores lille æbletræ, og videre over i vores bøgehæk...så nu er jeg i grunden skide sur!
Jeg tror simpelthen det er dem der er skyld i at der ikke er et eneste æble på vores store træ i haven!

Så venter vi med spænding, for i næste uge får vi igen amerikanerkøleskab, Vi havde godt nok et tidligere, men det stod af...og siden har vi bare haft et lille lortekøleskab...så glæden er helt vild stor her hos os!

hmmm, var der mon mere?

jo jo, katten har det godt...en lille lort, der fræser rundt og laver alt det ballade den kan komme i nærheden af!

og så har jeg forresten lige læst Da Vinci mysteriet... er i så færdig den var spændene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

ka li ja

ligger du og læser i stedet for at være her???

hmmmm

men det lyder pænt fedt med køleskabet!! er det sådan et med isterninger??
eller fjerner og vand med brus 

er du gravid, siden du ophober væske her i varmen?? jeg syntes ikke det er varmen jeg tager på af, men nok det kage som vi spiser så meget af her opp!! man har vel ferie!

karina som lige har ædt et stykke kanel kage og 2 stykker kiksekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.