Hvad tror i? Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Masig

HHC88 skriver:

Hej allesammen!

Smed pillerinde december for at komme ind i en normal cyklus. Det fik jeg i februar (ca. 26 dage). Vi ville begynde sidst i marts, hvor jeg fik min mens d. 26.. D. 6. april testede jeg positiv på ÆL-test, og her i dag overtog min nysgerrighed om jeg evt. kunne se noget på en test.

Det er her i kommer ind i billedet, for såvidt jeg har kunne læse mig frem til, kan en test ikke vise falsk positiv hvis den aflæses inde for de anviste 5 minutter, right? Men har så også læst, at man i princippet kan være gravid og ægget så ikke sætter sig fast, og det så vil blive udskillet sammen med mens (det man vist kalder biokemisk graviditet) og som sker i op til 50% af alle graviditeter. At tidlig test ikke anbefales. Så tør ikke glæde mig for hurtigt, hvis nu... I dag skulle jeg ifølge min beregning være 3+3. Ifølge min cyklus ville jeg kunne have testet fra på lørdag d. 20. april, der ville være første udebleven dag af mens.

Jeg har flere symptomer i form af kvalme, mørkere brystvorter, og meget sart overfor bestemte lugte.. da jeg testede i eftermiddags så den sådan ud.

Hvad siger i?

Sådan så min test også ud 3+3 og jeg har en 9 mdr gammel dreng liggende lige her i stuen og tumle rundt, så jeg ville sige tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

yagnes

Tillykke den er positiv. sådan så min også ud i sidste graviditet men fik desv en spontan abort men nu er jeg gravid igen og stod med samme test som din

Anmeld

18. april 2013

HHC88

Tak for jeres fine svar - ihh nu tør jeg godt glæde mig lidt mere Men også med forbehold at meget kan ske endnu. Og så prøver vi da bare igen.. Det har næsten været for nemt indtil nu: standard cyklus, standard ægløsningsdag, gravid i første huk. Er over alt forventning.
Men hvor er det da egentlig unfair, at nogle skal kæmpe så meget, når andre kan have så nemt ved det. Da Babyklinikken kørte på Kanal4, fulgte jeg fast med. Hvor skar det dog i hjertet, at se så mange drømme blive knust. Det samme gælder de indlæg jeg læser herinde. Tror jeg vil sende noget af mit held ud til alle dem som oplever modstand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.