Hej allesammen!
Smed pillerinde december for at komme ind i en normal cyklus. Det fik jeg i februar (ca. 26 dage). Vi ville begynde sidst i marts, hvor jeg fik min mens d. 26.. D. 6. april testede jeg positiv på ÆL-test, og her i dag overtog min nysgerrighed om jeg evt. kunne se noget på en test.
Det er her i kommer ind i billedet, for såvidt jeg har kunne læse mig frem til, kan en test ikke vise falsk positiv hvis den aflæses inde for de anviste 5 minutter, right? Men har så også læst, at man i princippet kan være gravid og ægget så ikke sætter sig fast, og det så vil blive udskillet sammen med mens (det man vist kalder biokemisk graviditet) og som sker i op til 50% af alle graviditeter. At tidlig test ikke anbefales. Så tør ikke glæde mig for hurtigt, hvis nu... I dag skulle jeg ifølge min beregning være 3+3. Ifølge min cyklus ville jeg kunne have testet fra på lørdag d. 20. april, der ville være første udebleven dag af mens.
Jeg har flere symptomer i form af kvalme, mørkere brystvorter, og meget sart overfor bestemte lugte.. da jeg testede i eftermiddags så den sådan ud.
Hvad siger i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld