Når man ikke vil mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Det kan jeg ikke. Er så bange for at de tager mit barn. Og gør de det, knækker de mig helt og så giver jeg op. 

De tager ikke dit barn hvis du erkender at du har brug for hjælp, og ber om den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

MyLove E

Det kunne være mig der skrev alt der du skrev. (Nogen ville næsten tro det er mig)

Men søde skat du skal ringe til nogen. Jeg vil lige finde det nr jeg fik på psyk i sidste uge. Der kan man bare ringe at snakke :-)
SKRIVER OM LIDT:-)

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

De tager ikke dit barn hvis du erkender at du har brug for hjælp, og ber om den.

Er du sikker?? 

Vil så gerne have den rette hjælp og komme på rette spor igen.. Men jeg tør ikke. 

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Det kunne være mig der skrev alt der du skrev. (Nogen ville næsten tro det er mig)

Men søde skat du skal ringe til nogen. Jeg vil lige finde det nr jeg fik på psyk i sidste uge. Der kan man bare ringe at snakke :-)
SKRIVER OM LIDT:-)

Genkender du mig? Så skriv privat til mig i stedet for 

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det kan jeg ikke. Er så bange for at de tager mit barn. Og gør de det, knækker de mig helt og så giver jeg op. 

Hvis du er så bange for det, så må det være fordi, du alligevel mener, at du kan give din datter noget, som ingen andre kan.

Og det kan du jo også.

Så jeg vil foreslå at du hanker grundigt op i dig selv og får ringet efter hjælp. 

Og til dit spørgsmål om, hvem der dog kan elske dig?! - Det gør din datter. Ubetinget.

Anmeld

17. april 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Genkender du mig? Så skriv privat til mig i stedet for 

Nej.. Men du må gerne skrive privat til mig... Men du lyder som mig..

Anmeld

17. april 2013

Mokka

Så hårdt det må være, men du er sørme også stærk at du kan og tør  sætte ord på hvordan du har det!!! Og så samtidig kan overskue at være mor.

Hvor gammel er din datter?

Er du i nogen formfor medicinsk behandling?

Og så vil jeg ellers prøve at sende dette indlæg, blot 1 gang 

Anmeld

17. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Er du sikker?? 

Vil så gerne have den rette hjælp og komme på rette spor igen.. Men jeg tør ikke. 

Altså nu kender jeg dig ikke, men kommunen fjerner ikke børn fra forældre som erkender der er et problem og ønsker at gøre noget ved det. Der skal være tale om omsorgssvigt af barnet, og det er næppe det det handler om i dit tilfælde. Der vil måske komme støtte/opsyn fra kommunen, men det er udelukkende som en hjælp til dig og dit barn.

Det er en styrke at bede om hjælp! Og man er en ansvarlig mor når man erkender at der er nogle ting man skal have hjælp til for at være i stand til at give sit barn de allerbedste betingelser i livet.

Jeg ønsker dig og dit barn alt mulig held og lykke fremover! Skynd dig at få noget hjælp, for din egen og dit barns skyld. Det er IKKE en skam at bede om hjælp, husk det!

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Mokka skriver:

Så hårdt det må være, men du er sørme også stærk at du kan og tør  sætte ord på hvordan du har det!!! Og så samtidig kan overskue at være mor.

Hvor gammel er din datter?

Er du i nogen formfor medicinsk behandling?

Og så vil jeg ellers prøve at sende dette indlæg, blot 1 gang 

Hun er 15 måneder. Ja får medicinsk behandling

Anmeld

18. april 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det gør de ikke, men når du har det så skidt så bliver du nødt til at handle på det. det er heller ikke sundt for dit barn at vokse op med en mor der har det så dårligt psykisk. Har du en mulighed for at dit barn kan blive passet mens du evt bliver indlagt?? Du har seriøst behov for hjælp, og det kan du ikke få så længe du ikke gør noget ved det. Dit barn kan jo mærke at der er noget galt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.