Gravid og elevplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

grinny

sandramor skriver:

Neej selvom det selvfølgelig er en deeeeejlig situation at vente sig så tror jeg desværre nok også at de vælger at finde en anden istedet for :-(

Det er arbejdsgivernes marked lige pt og tror de vælger at finde en anden istedet for... De kan jo vælge og vrage som de vil for tiden.....

Ja det kan de desværre 

Men måske jeg så er heldig at de vil bruge mig som elev 2014

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

sandramor

grinny skriver:

Ja det kan de desværre 

Men måske jeg så er heldig at de vil bruge mig som elev 2014

Ja det kan jo da være de kan det man har jo lov at håbe
Jeg håber ihvertfald for dig at det hele løser sig

Anmeld

17. april 2013

grinny

sandramor skriver:

Ja det kan jo da være de kan det man har jo lov at håbe
Jeg håber ihvertfald for dig at det hele løser sig

Mange tak 

Jeg er bare lykkelig for at der kommer en bebs 

Anmeld

17. april 2013

Noneother

grinny skriver:

Kan godt følge dig i at du heller ikke ville hvis det var. Nu er vi "heldigvis" to elever der skal starte, så måske er de forstående fordi de allerede har en?

Ja jeg ved det ikke, må håbe det bedste 

Ja der er ikke andet at gøre end at se.  for dig.

Jeg står selv i det, og det er hamrende svært at få en elevplads, så det ville være SÅ ærgeligt at miste den. -men selvom den skulle ryge, har du i det mindste den skønneste baby i maven.

Anmeld

17. april 2013

lycly

Peiner skriver:

Jeg står i præcis samme situation. Har elevplads pr. 1. september og har termin d. 30. oktober. 

Da det er en elevstilling, må arbejdspladsen godt fyr en pga. en graviditet, så det er helt op til ledelsen om de vil beholde dig eller ej.

Jeg har valg at fortælle min kommende arbejdsplads det efter nakkefoldsscanningen. Så kontakter jeg dem pr. telefon og aftaler en dag til samtale. Efter samtalen er det blot at håbe, at de så fortsat vil have mig. 

Bare fordi man er elev må de ikke fyre en grundet graviditet Men de må gerne fyre en under prøvetiden

Anmeld

17. april 2013

Bb3031

grinny skriver:

Jeg tror også jeg vil fortælle dem det når jeg har været ved NF. 

Så må de tage det som de vil  Men det er ikke så god en situation at stå i, men når man har prøvet i 3 år regner man ikke lige med at det skeer af sig selv

Vi har været i fertilitetsbehandling, så der har jo heller ingen garanti været for at det ville lykkedes. Derfor søgte jeg job samtidig med behandlingen.

Jeg kan jo melde tilbage til dig, hvordan det er gået mig med min samtale. Jeg skal nemlig til nakkefoldsscanning på fredag, hvor efter jeg kontakter dem med håb om at kunne få en snak i næste uge. 

Jeg vil være helt åben og fortælle dem om vores situation og at jeg godt kan forstå deres tanker omkring det, at jeg nu ikke kan begynde som planlagt. Derudover vil jeg lægge vægt på, at jeg jo stadig er den samme, som de mødte til jobsamtalen. Jeg har stadig samme personlighed og samme kvalifikationer. Det har ikke ændret sig  Derudover er der vist ikke så meget at gøre end at håbe og krydse fingre. 

Anmeld

17. april 2013

Bb3031

LuLy skriver:

Bare fordi man er elev må de ikke fyre en grundet graviditet Men de må gerne fyre en under prøvetiden

Det er også det jeg mener 

Anmeld

17. april 2013

grinny

Peiner skriver:

Vi har været i fertilitetsbehandling, så der har jo heller ingen garanti været for at det ville lykkedes. Derfor søgte jeg job samtidig med behandlingen.

Jeg kan jo melde tilbage til dig, hvordan det er gået mig med min samtale. Jeg skal nemlig til nakkefoldsscanning på fredag, hvor efter jeg kontakter dem med håb om at kunne få en snak i næste uge. 

Jeg vil være helt åben og fortælle dem om vores situation og at jeg godt kan forstå deres tanker omkring det, at jeg nu ikke kan begynde som planlagt. Derudover vil jeg lægge vægt på, at jeg jo stadig er den samme, som de mødte til jobsamtalen. Jeg har stadig samme personlighed og samme kvalifikationer. Det har ikke ændret sig  Derudover er der vist ikke så meget at gøre end at håbe og krydse fingre. 

Det er jo lige det, man er den samme og man kan stadig det samme.

Du må meget gerne melde tilbage med hvad de siger og hvordan de tager det  

Anmeld

17. april 2013

grinny

Noneother skriver:

Ja der er ikke andet at gøre end at se.  for dig.

Jeg står selv i det, og det er hamrende svært at få en elevplads, så det ville være SÅ ærgeligt at miste den. -men selvom den skulle ryge, har du i det mindste den skønneste baby i maven.

Det er jo netop lige det jeg har  Og når man har kæmpet så meget for en baby kan alt andet (næsten) være ligemeget

Anmeld

17. april 2013

Bb3031

grinny skriver:

Det er jo lige det, man er den samme og man kan stadig det samme.

Du må meget gerne melde tilbage med hvad de siger og hvordan de tager det  

Det kan du tro jeg vil gøre så  Jeg ved, at jeg nok skal finde en ny stilling til næste år, hvis det er. Jeg er nemlig blevet kaldt til 3 jobsamtaler yderligere efter jeg fik stillingen og efter jeg blev gravid. Men jeg vil jo helst gerne beholde den, som jeg har fået  Er godt nok også meget spændt på, hvordan de tager det og hvad resultatet bliver. Det er en offentlig stilling ved en af landets regioner, så ved ikke om det måske er en fordel i min situation, da de har ansat fire elever. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.