hjælp tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

birthee

nataschamus skriver:

der stod op til en halv time men stadig intet

Jeg har stadig ikke modtaget en bekræftigelse, så nu har jeg sendt en mail til dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

nataschamus

birthee skriver:

Jeg har stadig ikke modtaget en bekræftigelse, så nu har jeg sendt en mail til dem...

har jeg ogs men der sker intet

Anmeld

18. april 2013

nataschamus

birthee skriver:

har du fået tilbagemelding? 

Anmeld

18. april 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

hey

jeg har lige været på kur for at tabe det sidste, og jeg gjorde ligesom alle de der netsider siger man skal. Nemlig tælle kalorier. Men du kan gøre det gratis og nemt hvis du henter appen "shapeupclup". (Kræver self iphone/smartphone) Det er mega nemt at bruge!! Kan virkelig anbefales.  

Anmeld

18. april 2013

nataschamus

Mor11 skriver:

hey

jeg har lige været på kur for at tabe det sidste, og jeg gjorde ligesom alle de der netsider siger man skal. Nemlig tælle kalorier. Men du kan gøre det gratis og nemt hvis du henter appen "shapeupclup". (Kræver self iphone/smartphone) Det er mega nemt at bruge!! Kan virkelig anbefales.  

tak

fortæller deb ogs hvor mange kalorier man må få om dagen for at nå sit mål?

Anmeld

18. april 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
nataschamus skriver:

tak

fortæller deb ogs hvor mange kalorier man må få om dagen for at nå sit mål?

Jep det gør den. Man taster sine data ind, så den kan udregne bmi'et. så spørger den om ens generelle aktivetetsniveau, og til sidst hvor meget man vil tabe , så fortæller den hvor mange kalorier man må indtage  man kan taste alt ind hvad man indtager. De fleste fødevare (også bestemte mærker) er indkodet, og hvis man står med noget i hånden der ikke er, kan man scanne varen og tilføje den i programmet. motion kan også tastes ind, så man får alle kalorier med,  både de forbrændte og de indtagede.

prøv det, det er gratis 

Anmeld

18. april 2013

nataschamus

Mor11 skriver:

Jep det gør den. Man taster sine data ind, så den kan udregne bmi'et. så spørger den om ens generelle aktivetetsniveau, og til sidst hvor meget man vil tabe , så fortæller den hvor mange kalorier man må indtage  man kan taste alt ind hvad man indtager. De fleste fødevare (også bestemte mærker) er indkodet, og hvis man står med noget i hånden der ikke er, kan man scanne varen og tilføje den i programmet. motion kan også tastes ind, så man får alle kalorier med,  både de forbrændte og de indtagede.

prøv det, det er gratis 

mange tak

har kigget på den og den ser god ud vil gå i gang med det samme

Anmeld

18. april 2013

birthee

nataschamus skriver:

har du fået tilbagemelding? 

Nix... Hitter på noget andet, måske den nævnte app ;-)

Anmeld

20. april 2013

nataschamus

birthee skriver:

Nix... Hitter på noget andet, måske den nævnte app ;-)

jwg har fået svar nu og min profil virker

Anmeld

20. april 2013

birthee

nataschamus skriver:

jwg har fået svar nu og min profil virker

Det har jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.