hjælp tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
19 svar
3 synes godt om
17. april 2013

nataschamus

hej tøser. .

jeg har brug forhjælp til at finde en god kur.

nogen der en god kur? 

vil så gerne tabe mig!

motionen kan væresvær da jeg er alene med prinsessen

er 180 høj og vejer 116 kg:/

så mangler MANGE kg har tabt mig 15 eftefødslen og tog kun 8 på under hele graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Kloster

Tillykke med dit ørste skridt på denne vej.

Og så skal du lægge kur om til en livsstilsældring... Det skulle jo gerne holde resten af livet

Hvad man er til og hvilken måde det skal foregå er meget meget forskelligt fra person til person, men jeg vil anbefale dig at melde dig ind i www.vaegttab.nu

Det er en let og overskuelig gratis hjemmeside, hvor man tæller kcal. Hvis man skal tabe kg er det jo ret klart, at man skal forbrænde flere kcal end man indtager. Det giver dig et indblik i, hvad hver madvare indeholder og hvor meget man bør indtage.

Hvis man må få 1300 kcal om dagen er et stykke lasangne til aften værd at overveje, for det kan nemt indeholde 6-700 kcal - også selvom det er grovpasta.

Det lukker øjnene op for, hvad der er værd at sætte tænderne i og hvad der absolut ikke er værd at spilde kcal på.

Også skal du da ud og dirke noget motion. Motion er ikke bare til vægttab. Det er til hele sindet. Hele velværdet... Ud og gå nogle ture, få pulsen op og få vind i håret. Er det med barne/klapvogn, træder du bare godt til i skridtene. Er det på cykel med pigen i cykelstolen, finder du en god rute og træder godt i pedalerne... Kan du ikke komme afted en dag ell to, har www.iform.dk nogle fantastiske hjemmeøvelser der virker.

Held og lykke med kampen. Den er dét værd...

Anmeld

17. april 2013

Maja88

du kan også bruge slankedoktoren.dk...

den er godt nok ikke gratis men der er nogen som holder en i ørerne...

vil anbefake dig helt ærligt at skrive ned i en uge hvad du spiser,,,, også selvom det er usundt der ryger ind, så registrer det.. så kan man altid få øjnene op for brændpunkterne..

men motion.... mindre mad...

2-3l vand dagligt

og det vigtigske HUSK MORGENMADEN

Anmeld

17. april 2013

nataschamus

Kloster skriver:

Tillykke med dit ørste skridt på denne vej.

Og så skal du lægge kur om til en livsstilsældring... Det skulle jo gerne holde resten af livet

Hvad man er til og hvilken måde det skal foregå er meget meget forskelligt fra person til person, men jeg vil anbefale dig at melde dig ind i www.vaegttab.nu

Det er en let og overskuelig gratis hjemmeside, hvor man tæller kcal. Hvis man skal tabe kg er det jo ret klart, at man skal forbrænde flere kcal end man indtager. Det giver dig et indblik i, hvad hver madvare indeholder og hvor meget man bør indtage.

Hvis man må få 1300 kcal om dagen er et stykke lasangne til aften værd at overveje, for det kan nemt indeholde 6-700 kcal - også selvom det er grovpasta.

Det lukker øjnene op for, hvad der er værd at sætte tænderne i og hvad der absolut ikke er værd at spilde kcal på.

Også skal du da ud og dirke noget motion. Motion er ikke bare til vægttab. Det er til hele sindet. Hele velværdet... Ud og gå nogle ture, få pulsen op og få vind i håret. Er det med barne/klapvogn, træder du bare godt til i skridtene. Er det på cykel med pigen i cykelstolen, finder du en god rute og træder godt i pedalerne... Kan du ikke komme afted en dag ell to, har www.iform.dk nogle fantastiske hjemmeøvelser der virker.

Held og lykke med kampen. Den er dét værd...

tusind tak !

det viljeg helt klart prøve

lige nu er jeg begyndt på hjemme zumba bare for at lave noget

men vil straks gå i gang

Anmeld

17. april 2013

nataschamus

Maja88 skriver:

du kan også bruge slankedoktoren.dk...

den er godt nok ikke gratis men der er nogen som holder en i ørerne...

vil anbefake dig helt ærligt at skrive ned i en uge hvad du spiser,,,, også selvom det er usundt der ryger ind, så registrer det.. så kan man altid få øjnene op for brændpunkterne..

men motion.... mindre mad...

2-3l vand dagligt

og det vigtigske HUSK MORGENMADEN

tak

vil prøve at skrive ned hvad jeg spiser

Anmeld

17. april 2013

Kloster

Super idé med at skrive alt ned, du spiser i en uge. Bare alt det, du normalt ville spise...

Anmeld

17. april 2013

nataschamus

Kloster skriver:

Super idé med at skrive alt ned, du spiser i en uge. Bare alt det, du normalt ville spise...

nu har jeg prøvet at oprette en profil

men får aldrig aktiverings mailen :/

Anmeld

17. april 2013

Kloster

nataschamus skriver:

Måske tager det lidt tid at få den.

Anmeld

17. april 2013

birthee

nataschamus skriver:

Jeg har også været inde og melde mig til, men har heller ikke modtaget nogen aktiveringsmail???

Anmeld

17. april 2013

nataschamus

Kloster skriver:

Måske tager det lidt tid at få den.

der stod op til en halv time men stadig intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.