Meget klamt og måske underligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Muhmi

Det er det ikke, det er noget udflådagtig noget, men ikke fra vagina

Hmm.. Okay, lugter det?

Evt. lidt jern-agtig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm.. Okay, lugter det?

Evt. lidt jern-agtig?

Det tror jeg umiddelbart ikke?

Anmeld

16. april 2013

Kløver

Mit bud ville nu også være nullermænd/funkler, eller måske der har samlet sig skidt, man er jo mere modtagelig under graviditet, og så kan der jo godt samle sig noget, hvis man feks har øget udflåd, og eller samleje kan måske også gøre noget
Så ja mit bid er faktisk evt øget udflåd måske har "transporteret" lidt skidt/fnuller/farve fra mørke trusser og så kan det ses i lyse trusser, når det kommer ud igen, eller der har samlet sig noget over lidt tid

Alternativt ville jeg spørge jm eller læge næste gang, hvis det bliver ved, for kan jo måske også sidde noget i/ved urinrøret

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Mit bud ville nu også være nullermænd/funkler, eller måske der har samlet sig skidt, man er jo mere modtagelig under graviditet, og så kan der jo godt samle sig noget, hvis man feks har øget udflåd, og eller samleje kan måske også gøre noget
Så ja mit bid er faktisk evt øget udflåd måske har "transporteret" lidt skidt/fnuller/farve fra mørke trusser og så kan det ses i lyse trusser, når det kommer ud igen, eller der har samlet sig noget over lidt tid

Alternativt ville jeg spørge jm eller læge næste gang, hvis det bliver ved, for kan jo måske også sidde noget i/ved urinrøret

Jeg går kun i hvide trusser.....

Anmeld

16. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg går kun i hvide trusser.....

Så kan det ikke være fnuller. Er der andet end det sorte noget, altså lidt udflåd i trusserne og ligner det sorte lidt når man har visket ud med et viskelæder?

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Så kan det ikke være fnuller. Er der andet end det sorte noget, altså lidt udflåd i trusserne og ligner det sorte lidt når man har visket ud med et viskelæder?

Nej, det var også min tanke at det ikke er det

Naj, det er sådan noget skorpe-flage agtig sort/gråt noget....

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Det tror jeg umiddelbart ikke?

Okay for det kunne måske godt være lidt størknet blod, evt, fra sex og der er blevet gnubbet lidt for intenst (hehe) eller hvis du måske har sprunget et lille blodkar i livmoderhalsen...

Jeg synes faktisk du skal høre din læge ad i morgen, for det lyder mærkeligt, jeg har i hvert fald ikke prøvet det

Anmeld

16. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Overhovedet ikke, men fandt dit svar meget flabet og total unødvendigt

Hun skrev jo lige at det ikke var for at være flabet

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Okay for det kunne måske godt være lidt størknet blod, evt, fra sex og der er blevet gnubbet lidt for intenst (hehe) eller hvis du måske har sprunget et lille blodkar i livmoderhalsen...

Jeg synes faktisk du skal høre din læge ad i morgen, for det lyder mærkeligt, jeg har i hvert fald ikke prøvet det

Det ikke nemt, men har ikke haft sex i  over en måned grundet gener

men ja, har heller aldrig prøvet det før

Anmeld

16. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Nej, det var også min tanke at det ikke er det

Naj, det er sådan noget skorpe-flage agtig sort/gråt noget....

Jm ja så Bille jeg snakke med lægen, som Miami skriver kan det være lidt størknet blod, eller som jeg tidligere skrev, skidt som måske har samlet sig over tid sammen med udflåd, og også for at være sikker på det ikke er tegn på en form for betændelse eller infektion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.