Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid i 13 uge og har den seneste stykke tid haft noget udflåd-ligende-flager-agtig noget udfra klitoris??
Det er sort/grå og ligger i trussen helt forrest
hvad i alverden er det???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er gravid i 13 uge og har den seneste stykke tid haft noget udflåd-ligende-flager-agtig noget udfra klitoris?? Det er sort/grå og ligger i trussen helt forrest hvad i alverden er det???
o1Mutte skriver: Nullermænd?
Nullermænd?
Øh nej
Anonym skriver: Øh nej
o1Mutte skriver: Altså det var nu ikke for at være flabet Det kunne jo godt have været nullermænd, hvis du går med mørke trusser der fnulre
Altså det var nu ikke for at være flabet Det kunne jo godt have været nullermænd, hvis du går med mørke trusser der fnulre
Det bekræfter mig da bare i, at man ikke kan spørge om noget uden at blive gjort til grin, godt ano funktionen stadig virker!
Anonym skriver: Det bekræfter mig da bare i, at man ikke kan spørge om noget uden at blive gjort til grin, godt ano funktionen stadig virker!
Øh du er vist lidt sur idag.. Lukker den her.
Overhovedet ikke, men fandt dit svar meget flabet og total unødvendigt
Altså jeg ville også sige nullermænd bare med udflåd i, så bliver det vel skorpe-agtigt...
Muhmi skriver: Altså jeg ville også sige nullermænd bare med udflåd i, så bliver det vel skorpe-agtigt...
Det er det ikke, det er noget udflådagtig noget, men ikke fra vagina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128