Hvilken Odder zip? Farve og stel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

lycly

sippedillen skriver:

Synes også bare den tyrkise er fed! Og egentlig ser man flest af den der med hvid og grå kanter. Og en pige kan vel også bruge den bare fordi der er blå på. Man kan jo pimpe dem med så meget idag- faret regnslag, net med motiver og farver sengetøj.

Ja man kan da så! Altså vi venter en dreng og har lige købt en mørkeblå barnevogn og vi er ret enige om at vi skal have flere børn. Så får vi en pige næste gang, så skal der bare myggenet på lyserøde blomster henover og lyserød stofble til at dække for solen osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

1990h

sippedillen skriver:

Der har vi samme meninger. bryndums jeg den med hvid kan kan bære alle 3 farver stel. Synes dog det hvide er fedest der til men kan sagtens bare de andre stel også

ja det jo virkelig en smags sag du må ud i butikkerne og se hvordan farverne er live.

Anmeld

16. april 2013

helle85

sippedillen skriver:

Hej.  Jeg har længe drømt om en Odder zip, men manden havde sagt nej det er dyrt og Blar blar. Så jeg havde egentlig bestemt mig for en emmaljunga big star supreme. Men nu har manden skiftet mening og sagt jeg gerne må få en Odder hvis det er det for han synes egentlig også de er fede- dog skulle det være med x Dream stel!! Det har jeg bestemt ikke noget imod da det også er det jeg selv vil have. Jeg er så nu bare i tvivl om hvilken farve og evt om stellet skal være neutral, hvids eller sort. Vi venter vores 3 søn :-) så manden har nok en svaghed for den sorte med tyrkis og synes egentlig også selv den er fed! Men tænker også hvad nu hvis vi beslutter os for og vil have et barn mere og det så bliver en pige- kan vi så godt brue samme vogn selvom der er blå på?  I så falde så ville jenæstbedste sorte x Dream stel passer bedst lige til den farve.  De har ko også en med lime kant. Den er også fed og kan vel egentlig bruges til begge køN men den fanger mig bare ikke helt. Men den skulle jeg også have på sort x dreamstel hvis det var. Men så er der den med hvid kant som hjem også er vild med- for kan bruges af begge. MEN MIn store bekymring er og de hvide kanter er til og holde!!! hvad er jeres erfaringer der har denne farve?? Jeg ville mene den er flot på hvid og sort stel men også ok omend neutral farvet stel. Men hvad ville i vælge? Er mest til sort og hvid stel selv men er lidt bekymret for om hvordan det hvide stel er og holde- om det hurtigt bliver grimt!?? Nogle der har erfaringer?? Vil dog sige at med hensyn til hjul vil jeg have lufthjul og ikke de nye sorte nogle!!! Hvad ville i vælge og hvorfor ?? Avis evt gerne billeder frem :-)

og hvis jeg kunne undgå det så ville jeg købe den uden luft dæk for det er så irreterne at stå med en barnevogn der er flad og man ikke har andre mulighed for at transporter sin barn

Anmeld

16. april 2013

sippedillen

helle85 skriver:

jeg havde en barne vogn til min dreng som var sort og blå og folk spurgte altid om det var en dreng eller en pige alligevel så da jeg ventede min datter så brugte vi den også til hende da vi ikke havde rå til at købe endnu en så jeg ville sig at det kunne man godt.

Tak! Og ja tænker også blå kaN både pige otestene bruge- ville og ikke sætte min søn i en med pink kant hvis det var sådan. Men blå mener jeg faktisk godt kan bruges stil pige og dreng- men vidste ikke om andre havde samme opfattelse. Og i så falde så bliver det jo ikke med turkis farvel stel og turkis farvet kanter (selvom de er fede :-)) meN tænker med turkis stel og kanter så er det en drenge vogn- hvor der imod det kun er lanterne på vognen så er det ikke så overdrevet drenge agtigt.

Anmeld

16. april 2013

sippedillen

helle85 skriver:

og hvis jeg kunne undgå det så ville jeg købe den uden luft dæk for det er så irreterne at stå med en barnevogn der er flad og man ikke har andre mulighed for at transporter sin barn

Vi er enige om vi vil have luft hjul- kan ikke lide og køre med de andre der.. Og synes virkelig også de er grimme - men bare vores mening!! Så vil vil hellere jævne et par ekstra hjul og have til og ligge hvis der skulle ske uheld...

Anmeld

16. april 2013

helle85

sippedillen skriver:

Tak! Og ja tænker også blå kaN både pige otestene bruge- ville og ikke sætte min søn i en med pink kant hvis det var sådan. Men blå mener jeg faktisk godt kan bruges stil pige og dreng- men vidste ikke om andre havde samme opfattelse. Og i så falde så bliver det jo ikke med turkis farvel stel og turkis farvet kanter (selvom de er fede :-)) meN tænker med turkis stel og kanter så er det en drenge vogn- hvor der imod det kun er lanterne på vognen så er det ikke så overdrevet drenge agtigt.

det er rigtig nok men jeg syntes også den turkis er pænest

Anmeld

16. april 2013

helle85

sippedillen skriver:

Vi er enige om vi vil have luft hjul- kan ikke lide og køre med de andre der.. Og synes virkelig også de er grimme - men bare vores mening!! Så vil vil hellere jævne et par ekstra hjul og have til og ligge hvis der skulle ske uheld...

jeg ved ikke hvordan de er at køre med sådan nogen kunne man ikke få da vi købte, og ja de er tud grimme men ville også bare gører opmærksom på det men hvis i køber ekstra dæk så kommer i heller ikke til at stå i det problem

Anmeld

16. april 2013

sippedillen

helle85 skriver:

det er rigtig nok men jeg syntes også den turkis er pænest

Mange tak :-)

Anmeld

16. april 2013

mn

sippedillen skriver:

Hvorfor ville du vælge det grå stel?

For det første synes jeg den passer bedst til, da de to andre farver falder for meget i med selve det sort/hvide tema.

For det andet synes jeg det sorte stel ser for gammeldages ud(det ligner det stel man har kunne få de sidste mange år) og det synes jeg bare ikke passer til en ny barnevogn og den hvide synes jeg hver gang jeg har set den ser den laver ud end de andre, selvom det ikke er, det kan godt være det er synsbedrag, men synes bare det ser mystisk ud.

og for det tredje fordi det er det de fleste vælger og jeg tænker at det også har en betydning om det kan sælges videre bagefter når man køber noget til den pris

Anmeld

16. april 2013

Minforevigt

Min er turkis stel, sort kasse og turkis kant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.