sippedillen skriver:
Ja har godt hørt det med de går i nogle butikkers alamer og det er Odder også godt klar over. Vi har ikke bil så den vil meget sjældent skal pakkes sammen! Kun hvis vi en enkel gang i mellem skulle køre med taxa hvis ikke det er eN stor taxa den kan stå op indeni. Men unikke ofte vi kører med taxa mere da vi har masser er butikker lige om hjørnet. Både super Best, Lidl, Aldi, fakta, babysam :-), og hele Aalborg storcenter og alle de butikker der er der omkring samt ikea, jysk og så vidre :-) har også tænkt på den med grå kant faktisk og names neutral stel eller med sort stel.
jaa men odder kan ikke gøre noget ved det da det er butikkernes alarmer der reagere på deres maling. men derfor er det stadig irriterende at sætte den igang når man handler..

i hvert fald ikke noget jeg gad

men jeg syntes også sort / råhvid er meget flot. vel og mærke hvis den er på hvidt stel. hvor jeg så syntes at sort silver er flot på stål stellet da det jo passer i farverne

hvis jeg skulle ha en lime, lilla, blå eller andet i linjerne så vil jeg vælge sort stel
Anmeld