11+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forstå dig, man vil jo rigtig gerne have en fin rund mave. Men jeg lægger ikke mærke til at den skulle være todelt.

åh det jeg glad for hvordan går det ellers med dig, ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Putomanen

Jeg er i gang med nedregulering, og jeg forsøger virkelig at nyde tiden inden bivirkninger og laaaang ventetid

Anmeld

16. april 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg er i gang med nedregulering, og jeg forsøger virkelig at nyde tiden inden bivirkninger og laaaang ventetid

åh det glæder mig at høre i er lidt igang igen, ja nyd tiden og prøv at slap af, jeg krydser alt hvad jeg kan får at det bliver jeres tur

Anmeld

17. april 2013

Viventerjer

BigHope13 skriver:

hmm måske en god ide at vedhæfte billederne også tihi

Har lidt det samme problem, med den deler dig lidt.. Smid et ovalt stykke vat ind i navleområdet så bliver den fin rund

Anmeld

17. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor fiiin! 

Anmeld

17. april 2013

BigHope13

rikkeregnbue skriver:

MåMaHvor fiiin! 

Mange tak

Anmeld

17. april 2013

BigHope13

Viventerjer skriver:

Har lidt det samme problem, med den deler dig lidt.. Smid et ovalt stykke vat ind i navleområdet så bliver den fin rund

Åh det var smart det må jeg have afprøvet tusind tak for tip,

Anmeld

17. april 2013

Mink

BigHope13 skriver:

ja så kommer der lidt forsinket billeder herfra, skulle være taget i weekenden, men jeg har bare ikke orket,
og synes heller ikke selv maven er så køn mere som den har været de sidste 2 uger, for nu er den blevet to delt og ser bare kagetyk ud,
regner med det fordi luften er gået af mig og jeg ikke er nær så oppustet mere, og der er jo så en rar ting. så værsgo to styk billeder 11+2

Hvor er du bare fin

Anmeld

17. april 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

ja så kommer der lidt forsinket billeder herfra, skulle være taget i weekenden, men jeg har bare ikke orket,
og synes heller ikke selv maven er så køn mere som den har været de sidste 2 uger, for nu er den blevet to delt og ser bare kagetyk ud,
regner med det fordi luften er gået af mig og jeg ikke er nær så oppustet mere, og der er jo så en rar ting. så værsgo to styk billeder 11+2

Flot babyhule

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

hmm måske en god ide at vedhæfte billederne også tihi

Ihh en fin mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.