Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Jeg kan godt forstå dig, man vil jo rigtig gerne have en fin rund mave. Men jeg lægger ikke mærke til at den skulle være todelt.
Jeg kan godt forstå dig, man vil jo rigtig gerne have en fin rund mave. Men jeg lægger ikke mærke til at den skulle være todelt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Jeg er i gang med nedregulering, og jeg forsøger virkelig at nyde tiden inden bivirkninger og laaaang ventetid
Jeg er i gang med nedregulering, og jeg forsøger virkelig at nyde tiden inden bivirkninger og laaaang ventetid
BigHope13 skriver: hmm måske en god ide at vedhæfte billederne også tihi
hmm måske en god ide at vedhæfte billederne også tihi
Hvor fiiin!
rikkeregnbue skriver: MåMaHvor fiiin!
MåMaHvor fiiin!
Viventerjer skriver: Har lidt det samme problem, med den deler dig lidt.. Smid et ovalt stykke vat ind i navleområdet så bliver den fin rund
Har lidt det samme problem, med den deler dig lidt.. Smid et ovalt stykke vat ind i navleområdet så bliver den fin rund
BigHope13 skriver: ja så kommer der lidt forsinket billeder herfra, skulle være taget i weekenden, men jeg har bare ikke orket,og synes heller ikke selv maven er så køn mere som den har været de sidste 2 uger, for nu er den blevet to delt og ser bare kagetyk ud,regner med det fordi luften er gået af mig og jeg ikke er nær så oppustet mere, og der er jo så en rar ting. så værsgo to styk billeder 11+2
ja så kommer der lidt forsinket billeder herfra, skulle være taget i weekenden, men jeg har bare ikke orket,og synes heller ikke selv maven er så køn mere som den har været de sidste 2 uger, for nu er den blevet to delt og ser bare kagetyk ud,regner med det fordi luften er gået af mig og jeg ikke er nær så oppustet mere, og der er jo så en rar ting. så værsgo to styk billeder 11+2
Hvor er du bare fin !
Flot babyhule
Ihh en fin mave du har
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128