11+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.851 visninger
24 svar
17 synes godt om
16. april 2013

BigHope13

ja så kommer der lidt forsinket billeder herfra, skulle være taget i weekenden, men jeg har bare ikke orket,
og synes heller ikke selv maven er så køn mere som den har været de sidste 2 uger, for nu er den blevet to delt og ser bare kagetyk ud,
regner med det fordi luften er gået af mig og jeg ikke er nær så oppustet mere, og der er jo så en rar ting. så værsgo to styk billeder 11+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

BigHope13

BigHope13 skriver:

ja så kommer der lidt forsinket billeder herfra, skulle være taget i weekenden, men jeg har bare ikke orket,
og synes heller ikke selv maven er så køn mere som den har været de sidste 2 uger, for nu er den blevet to delt og ser bare kagetyk ud,
regner med det fordi luften er gået af mig og jeg ikke er nær så oppustet mere, og der er jo så en rar ting. så værsgo to styk billeder 11+2

hmm måske en god ide at vedhæfte billederne også tihi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2013

Christina :-)

BigHope13 skriver:

Ihh du bliver så fin:-)

Anmeld

16. april 2013

BigHope13

mortilelias:-) skriver:

Ihh du bliver så fin:-)

tak søde synes selv den var mere rund og fin fra uge 9 til midt uge 10 men det kommer vel igen.

Anmeld

16. april 2013

Christina :-)

BigHope13 skriver:

tak søde synes selv den var mere rund og fin fra uge 9 til midt uge 10 men det kommer vel igen.

Syntes den er fin:-) du skal nok få en stor flot mave

Anmeld

16. april 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Weeeeeeee.... Hvor er den bare fiiiiiiiiin... 

Anmeld

16. april 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Weeeeeeee.... Hvor er den bare fiiiiiiiiin... 

Tusind tak søde du Ihhh hvor jeg elsker at ligge billeder ind med så skønne kommentarer

Anmeld

16. april 2013

Putomanen

Du har da en super fin mave. Du skal bestemt ikke være ærgerlig over, at den har ændret sig

Anmeld

16. april 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Du har da en super fin mave. Du skal bestemt ikke være ærgerlig over, at den har ændret sig

Nej det også bare fordi de sidste to uger har den været mere rund og nu den mere to delt ved navlen så det ser ud som en delle men er bestemt stadig lykkelig for mavsen det er en dejlig beskæftigelse.

Anmeld

16. april 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Nej det også bare fordi de sidste to uger har den været mere rund og nu den mere to delt ved navlen så det ser ud som en delle men er bestemt stadig lykkelig for mavsen det er en dejlig beskæftigelse.

Jeg kan godt forstå dig, man vil jo rigtig gerne have en fin rund mave. Men jeg lægger ikke mærke til at den skulle være todelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.