Små luffer til babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

MorDk

Jeg lyder nok lidt strid, men hvorfor sender du hende ikke en besked i stedet for at spørger hende her? 

Jeg havde personligt følt mig udstillet /: 

Jeg tænkte jo på det bagefter og der er jo intet i det ... (andet hvad man gør det til) Det var et spørgsmål? Ikke noget andet? Havde jo tænkt over dette et stykke tid da jeg har stødt på det flere gange?

Og jeg skriver jo netop til hende (ja kunne ha gjort det personligt men det gjorde jeg ikke) at hun ikke skal tage det personligt.

Så tag det lige roligt ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

AlberteSophie

MorDk skriver:

Jeg tænkte jo på det bagefter og der er jo intet i det ... (andet hvad man gør det til) Det var et spørgsmål? Ikke noget andet? Havde jo tænkt over dette et stykke tid da jeg har stødt på det flere gange?

Og jeg skriver jo netop til hende (ja kunne ha gjort det personligt men det gjorde jeg ikke) at hun ikke skal tage det personligt.

Så tag det lige roligt ok?

wow, jeg er skam helt rolig. 

Jeg tænker bare, der er SÅ mange nye tråde dagligt, og chancen for at få svar på dit spørgsmål er måske lidt større hvid du nu spurgte hende, da du så billedet og kom i tanke om din undring. 

Blot et spørgsmål 

Anmeld

16. april 2013

StudPsyk

MorDk skriver:

Jeg har nu stødt på flere billeder hvor jeg kan se at baby har små bomuldsluffer på? Er det for at undgår kradsemærker? For tænker bare at det jo ikke må være så rart for baby at have disse på når nu mund/hænder er deres vigtigste sansereskaber?

Ellers har jeg misforstået noget?

Fordi James er født med monster lange negle, som er for hårde til at nulre af, og man må ikke klippe dem før de har sluppet fingeren, ellers bløder. D.d så det er for han ikke kradser sig selv total til blods, og det er vel rimeligt nok? ;-)

Anmeld

16. april 2013

MorDk

Janne T. skriver:

Fordi James er født med monster lange negle, som er for hårde til at nulre af, og man må ikke klippe dem før de har sluppet fingeren, ellers bløder. D.d så det er for han ikke kradser sig selv total til blods, og det er vel rimeligt nok? ;-)

Tak for dit svar  

Anmeld

16. april 2013

StudPsyk

AlberteSophie skriver:

Jeg lyder nok lidt strid, men hvorfor sender du hende ikke en besked i stedet for at spørger hende her? 

Jeg havde personligt følt mig udstillet /: 

Ja, det gør jeg faktisk også. Det var rent tilfældigt nogen gjorde mig opmærksom på denne tråd. Ved godt det ikke var personligt. Men vel mere meningsgivende at spørge mig direkte. Som sagt er det kære barn jo født med sygt lange negle, og han kradser sig selv direkte til blods eg bliver ked, så derfor har han dem på hænderne.

I dag havde hans negle dog endelig skilt sig fra blommen, så de er nu klippet.

Anmeld

16. april 2013

Valle81

Jeg har brugt det en årgang til Arthur. Når han sov, så nev han sig simpelthen i ansigtet. Han knugede sine hænder så hårdt, og så var det lige meget, om der lige var en kind eller andet med:0)

Dog brugte jeg bare et par små strømper:0)

Anmeld

16. april 2013

MorDk

Janne T. skriver:

Ja, det gør jeg faktisk også. Det var rent tilfældigt nogen gjorde mig opmærksom på denne tråd. Ved godt det ikke var personligt. Men vel mere meningsgivende at spørge mig direkte. Som sagt er det kære barn jo født med sygt lange negle, og han kradser sig selv direkte til blods eg bliver ked, så derfor har han dem på hænderne.

Det er jeg ked af for det var bestemt ikke min mening at UDSTILLE dig. Og jeg tænker jo ikke "onde" eller "drilagtige" tanker. Jeg havde en oprigtig "undren" og et spørgsmål. Ja jeg kunne have spurgt dig direkte, men nu har jeg jo oplevet det flere gange så måske andre havde nogle svar/input. (og har jo også sendt dig en PB efterfølgende)

Pyha man skal passe på hvad man skriver herinde. Folk tror jo straks der er "onde" tanker bag. SUK!

Anmeld

16. april 2013

StudPsyk

MorDk skriver:

Det er jeg ked af for det var bestemt ikke min mening at UDSTILLE dig. Og jeg tænker jo ikke "onde" eller "drilagtige" tanker. Jeg havde en oprigtig "undren" og et spørgsmål. Ja jeg kunne have spurgt dig direkte, men nu har jeg jo oplevet det flere gange så måske andre havde nogle svar/input. (og har jo også sendt dig en PB efterfølgende)

Pyha man skal passe på hvad man skriver herinde. Folk tror jo straks der er "onde" tanker bag. SUK!

Som jeg skrev i min besked privat, stiller du i første oplæg den tanke op, at hænderne jo er det vigtigste sanseredskab, ergo må det være skidt med det på hænderne. Det er derfor jeg mener at det kan komme til at stille mig personlig i dårlig lys - hvorfor afskærer jeg mit barn for en vigtig sanseoplevelse? Det handler ikke om pr. Automatik at tillægge nogen negative intentioner :-)

Anmeld

16. april 2013

AlberteSophie

Janne T. skriver:

Øv, han skal jo helst ikke blive ked af at kradse sig selv dejligt at de er klippet nu (:

Anmeld

16. april 2013

MorDk

Janne T. skriver:

Som jeg skrev i min besked privat, stiller du i første oplæg den tanke op, at hænderne jo er det vigtigste sanseredskab, ergo må det være skidt med det på hænderne. Det er derfor jeg mener at det kan komme til at stille mig personlig i dårlig lys - hvorfor afskærer jeg mit barn for en vigtig sanseoplevelse? Det handler ikke om pr. Automatik at tillægge nogen negative intentioner :-)

Nej men igen... jeg skrev også om JEG havde misforstået noget? Jeg har stillet spørgsmålstegn ved det. Også derfor jeg spurgte dig hvilken grund du havde?

Jeg lukker den bare her... for det var ikke for at skabe diskussion eller harme hos nogle. ´Var blot en undren'

Skal nok prøve at træde mere varmsomt næste gang og ikke nævne nogle navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.