Hvor sent fik i jeres ønskede 2 streger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe måtte i vente på jeres 1. positive test? vel og mærket hvor i har taget test fra mens burde ha startet og frem til en positiv test

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.142 visninger
10 svar
3 synes godt om
16. april 2013

Christina74

Nu har der været en masse om hvor tidligt kan man g-teste så tænkte jeg at hvad med at spørge om det modsatte.

Syndtes bare jeg har læst om meget få, der måtte vente på en positiv G-test, efter standart testdagen/den dag mens udebliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Christina :-)

Testede 3+3 negativ igen 4+1 og posetiv:-)

Anmeld

16. april 2013

blomst84

Alle 5 testede jeg positiv med 3+

Anmeld

16. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ventede til, at jeg gik over tid. 1 gang gik jeg 3 dage over tid og 2. gang gik jeg 1 dag over tid.

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

Har stemt blank da der ikke var den mulighed jeg ledte efter.

Jeg har testet positivt meget tidligt alle de gange jeg har været gravid.. Synes at huske at jeg var 3+3 el. 4 med Silas og 3+2 med Rune

Og jeg har brugt Valmed alle de gange jeg har testet og de har aldrig givet mig et forkert svar

Anmeld

16. april 2013

Karla

Christina 1974 skriver:

Nu har der været en masse om hvor tidligt kan man g-teste så tænkte jeg at hvad med at spørge om det modsatte.

Syndtes bare jeg har læst om meget få, der måtte vente på en positiv G-test, efter standart testdagen/den dag mens udebliver.

Har stemt blank. Testede positivt 3+4

Anmeld

16. april 2013

Maja88

Denne gang 4+1... sidste gang aldrig på en tistest

Anmeld

16. april 2013

mommy1991

Christina 1974 skriver:

Testede positiv ved lægen 4+5, men den var bragende positiv, så kunne nok godt have testet et par dage før

Anmeld

16. april 2013

Trekløver(:

Testede positivt 3+3, stregen var dog ret svag i farven. 

Anmeld

16. april 2013

Minforevigt

Testede positiv denne gang 4+4, men havde ikke testet før den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.