Jeg er startet til psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Skal nok give det en chance. Men det er bare rigtig svært for mig.

Jaa det er det for alle..... Det var det også for mig, specielt fordi at jeg lige var blevet mor... Og ikk følte at jeg kunne tage mig af mit barn... Men man må se bort fra det, og være åben... For ellers hjælper det ikk noget!....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

wamse

Jeg går til psykolog nu, og har gjort det 1 x ugentligt siden november, men mit er så heldigvis gratis, ellers ville jeg ikke kunne gøre det så intens '
Jeg har gået til psykolog og terapeuter on/off siden jeg var 16, hvor jeg startede ved skolepsykologen.

Men ja det er svært og hårdt, men det er jo også alt dit inderste, som du skal have fat i, og det gør nogle gange ondt

Som andre også siger, så er første gang noget rodet noget, og det tager nok lidt tid inden det giver mening

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg går til psykolog nu, og har gjort det 1 x ugentligt siden november, men mit er så heldigvis gratis, ellers ville jeg ikke kunne gøre det så intens '
Jeg har gået til psykolog og terapeuter on/off siden jeg var 16, hvor jeg startede ved skolepsykologen.

Men ja det er svært og hårdt, men det er jo også alt dit inderste, som du skal have fat i, og det gør nogle gange ondt

Som andre også siger, så er første gang noget rodet noget, og det tager nok lidt tid inden det giver mening

Tak for dit svar. Håber jeg bliver glad for det. Og det kan hjælpe mig på længere sigt.

Anmeld

18. april 2013

janne1986

Den første er som regel noget af en rodet samtale og man tænker lidt 'mon hun fik noget ud af alt det her...' 

Men de skal lige ind og hitte ud af hvilken størrelse du er, så Shaun kan hjælpe dig..... 

Min psykolog 'rammer' også tit mig... Nogen gange blir jeg lidt muggen,,,, hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.