Halsbrand og mad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Clisolka

Kia2013 skriver:

Ja, hvad pokker må man egentlig spise... hvis man vil undgå det her dumme halsbrand? 

Man skal holde sig fra løg og hvidløg og krydret mad generelt... og jeg er meget glad for krydret mad og hvidløg og syntes at listerne over madvarer som kan lindre halsbrand er nærmest ikke-eksisterende... men der må da være noget man kan spise, som kan lindre det, udover bananer, mandler og mælk - for det kan/vil jeg ikke leve af kun...

Hvad skal jeg finde på at lave af aftensmad som stadig smager af noget, men som ikke giver halsbrand?

Halsbrand kan jeg i hvert fald godt huske - og jeg glæder mig bestemt ikke til det i denne graviditet! 

Ind med alt den fiberrig kost som du kan spise, for det mindsker halsbranden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

emsaroto

Kia2013 skriver:

Ja, hvad pokker må man egentlig spise... hvis man vil undgå det her dumme halsbrand? 

Man skal holde sig fra løg og hvidløg og krydret mad generelt... og jeg er meget glad for krydret mad og hvidløg og syntes at listerne over madvarer som kan lindre halsbrand er nærmest ikke-eksisterende... men der må da være noget man kan spise, som kan lindre det, udover bananer, mandler og mælk - for det kan/vil jeg ikke leve af kun...

Hvad skal jeg finde på at lave af aftensmad som stadig smager af noget, men som ikke giver halsbrand?

lav mad med kokosmælk i ..
Risengrød kan anbefales også masser af milkshakes

Madder med ost og hytteost  

Anmeld

16. april 2013

emsaroto

.. og pasta retter med fløde-oste sovse  

Anmeld

16. april 2013

Victoria2013

emsaroto skriver:

lav mad med kokosmælk i ..
Risengrød kan anbefales også masser af milkshakes

Madder med ost og hytteost  

Så masser af Thai/wok-mad uden krydderier er vejen frem? Nogle gode idéer? For karrypasta er åbenbart ikke lige noget for min mave nu...

Flødeoste-sauce til pasta lyder også ret godt og brugbart

Anmeld

16. april 2013

emsaroto

Kia2013 skriver:

Så masser af Thai/wok-mad uden krydderier er vejen frem? Nogle gode idéer? For karrypasta er åbenbart ikke lige noget for min mave nu...

Flødeoste-sauce til pasta lyder også ret godt og brugbart

Jeg har denne opskrift 

http://mormille.blogspot.dk/2013/03/ugens-ret.html

Jeg har selv haft super godt af den her under min graviditet, hvor jeg egentlig bare har undværet hvidløgen

Anmeld

16. april 2013

emsaroto

Og her er en med noget pasta

(MIN LIVRET!)

http://mormille.blogspot.dk/2012/03/ugens-ret.html

Anmeld

16. april 2013

emsaroto

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.