Så lærte sønnen også F-ordet..... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

FamilenStorm

Alberte har også sagt sit første bandeord..

Hun slog sin hånd en dag og sagde " av for satan" -hvem der har lært hende det ved jeg ikke, for hun er en lille papegøje som opfanger alt..

Men nu har vi snakket om at det hedder Av for Søren i stedet og man ikke må sige det andet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen..

Jeg ved godt det er super svært sådan få ham til at lade være og ja det kan godt være det er mig eller manden min der har lært ham det, men det virker bare underligt at han lærer det nu hvor han render rundt med 3 teenagebørn..

Vi prøvede at ignorere han i går når han sagde det og det blev faktisk ikke til mere end 4-5 gange han sagde det og så var det vist ikke så sjovt mere, dog vil jeg bare helst ikke have at min søn lærer sådan nogle ord endnu.. Men jeg lever måske lidt i en lille bobbel og havde regnet med at sådan noget begyndte de da først at sige når de var 5-6 år gamle, måske endda 7-8 år... Der må jeg jo så sige at jeg tager grueligt fejl

Anmeld

16. april 2013

Valle81

Anonym skriver:

Jeg ved godt det er super svært sådan få ham til at lade være og ja det kan godt være det er mig eller manden min der har lært ham det, men det virker bare underligt at han lærer det nu hvor han render rundt med 3 teenagebørn..

Vi prøvede at ignorere han i går når han sagde det og det blev faktisk ikke til mere end 4-5 gange han sagde det og så var det vist ikke så sjovt mere, dog vil jeg bare helst ikke have at min søn lærer sådan nogle ord endnu.. Men jeg lever måske lidt i en lille bobbel og havde regnet med at sådan noget begyndte de da først at sige når de var 5-6 år gamle, måske endda 7-8 år... Der må jeg jo så sige at jeg tager grueligt fejl

Du er så sød:0)

Tro mig:0) Det kommer meget meget før:0)

Anmeld

16. april 2013

Mother-love

MorDk skriver:

Børn kopiere ALT!

Men igår ku' jeg ikke lade være med at smile.

Jeg slog min fod og fik råbt "av for helvede..."

så siger Bassen: "...Ej moar!! Det hedder av så søren"

Hahahaha

Anmeld

16. april 2013

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

Syntes det begynder når de begynde i bh hvis ikke før, men vi har ikke større søskende så vores søn begyndte da han startede i bh, det er ikke så meget bande sætninger men det er åbenbart sjovt at sige pis  og skide til alt.

Nu er han lige begyndt at gå oppe på skolen før han rigtigt skal starte til august og kom stolt hjem og fortalte at han havde lært  hvad pik var. Mor pik det betyder tissemand. Det var så en stort dreng som havde lært ham det. Måtte så forklare ham at det var et grimt ord for det. Så de høre alt deT de ikke skal og det er som regl de bedste ord at bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.