Hvad syntes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg skal til guldbryllup i maj, og min søster skal inden festen vies på rådhuset - har så bestilt en kjole hjem fra Kina.

Hvad syntes I om den?
Skal dog lige tilføjes, at jeg skal have slanketrusser under den

Jeg er lige anonym, da ingen skal se den før til festen

Jeg synes desværre ikke at den er særlig pæn, bryder mig ikke om farvesammensætningen og synes den sidder træls ved brysterne/armene. Selve kjolens snit er rigtig flot til dig og du kan sagtens bære den. Jeg ville dog have valgt noget mere enkelt.

Det vigtigste er at du føler dig godt tilpas i den - håber i får en dejlig dag

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg skal til guldbryllup i maj, og min søster skal inden festen vies på rådhuset - har så bestilt en kjole hjem fra Kina.

Hvad syntes I om den?

den sidder som syet til dig

du fylder busten ud... den er snoet flot om din talje (det slanker) og farverne er super hotte i år  og passer til os lyse danskere

dog ville jeg fjerne brosjen... den er lidt gammelkone agtig... så kan du også nemmere smide nogen fede smykker til, uden det bliver for meget

Anmeld

16. april 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Hej Piger.

Hvad syntes I om den?

Jeg har ikke stemt for min smag af kjolen, for synes den er flot til dig - Ville ikke selv kunnet gå i den, men jeg er heller ikke kjolepige 

Jeg synes den sidder rigtig pænt på dig.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Hi hi... Kiggede og kiggede på den. Og forstod ikke helt pyntet. Jo det på din ene hofte men ikke det firkantede pynt på den anden side...
Kom så på mobil - og kunne forstørre billedet (smart) det er jo et prismærke / skilt af en art, og slet ikke pynt.

Nå men til dit spørgsmål. Jeg har stemt andet kan ikke helt finde ud af om jeg rigtig godt kan li den eller ej. men synes den sidder rigtig flot på dig!

Hvis du er vild med den og føler dig godt tilpas kommer du da til at se hammer godt ud

Hahahahahahaaha
Ja ja, det kommer af - bare rolig

Den er super fin, og kan godt lide at den ikke er somm alle mulige kjoler

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Den er SUPER festlig og flot.. Pas på at alle fyrerne ikke kommer rendende efter dig 

Det er DEJLIGT at se en med mod på farver, og den er bare så fantastisk sammensat  Jeg synes den er skøn!

Hehe, hvor er du sød

Ja tænkte nemlig at jeg ville prøve noget med en masse farve og ikke bare en neutral/ensfarvet

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tænkte det samme

Den er slet slet ikke for lille, tværtimod er der god plads ved babbedutterne .
Men skal have et lille sjal eller en bolero på til den

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er jo os helt op til dig. jeg ville bare ik føle mig tilpas hvis det så sådan ud.. tror heller ik det er brysterne der er problemet men armene. Men igen gør hva du syntes

Det så ikke sådan ud da jeg stod med den og bevægede mig

Men ja, en bolero reder nok meget

Anmeld

16. april 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej Piger.

Hvad syntes I om den?

jeg syntes kjolen er superflot og sidder som skabt på din krop 

Monica

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

den sidder som syet til dig

du fylder busten ud... den er snoet flot om din talje (det slanker) og farverne er super hotte i år  og passer til os lyse danskere

dog ville jeg fjerne brosjen... den er lidt gammelkone agtig... så kan du også nemmere smide nogen fede smykker til, uden det bliver for meget

Hehe, tak

Ja, syntes heller ikke at den gør mig tyk - så det er rart.

Brochen er sten der er syet på, så det er ikke sådan lige at fjerne.
Men tror også, hvis de var væk at der ville være uligevægt og se underligt ud

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Jeg har ikke stemt for min smag af kjolen, for synes den er flot til dig - Ville ikke selv kunnet gå i den, men jeg er heller ikke kjolepige 

Jeg synes den sidder rigtig pænt på dig.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.