Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.Jeg skal til guldbryllup i maj, og min søster skal inden festen vies på rådhuset - har så bestilt en kjole hjem fra Kina.Hvad syntes I om den?Skal dog lige tilføjes, at jeg skal have slanketrusser under den Jeg er lige anonym, da ingen skal se den før til festen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Piger.Jeg skal til guldbryllup i maj, og min søster skal inden festen vies på rådhuset - har så bestilt en kjole hjem fra Kina.Hvad syntes I om den?Skal dog lige tilføjes, at jeg skal have slanketrusser under den Jeg er lige anonym, da ingen skal se den før til festen
Jeg stemt "Andet".
Jeg synes den er flot til dig og har nogle flotte farver, men vil ikke selv kunne vælge noget med så mange farver
Men synes ikke kjolen er grim synes faktisk den er super flot med alle de farver
Jeg synes den er alt for meget i mine øjne. (Farverne! :-)
Ville nok gå efter noget mere ens farvet, og knap så stort/langt :-)
Smag og behag:-)
Go fest!
Jeg er helt vild med den wow hvor er den bare super super flot.....
og du skal ikke have slanke trusser under den, den sidder helt perfekt på dig syntes jeg
Vildt flot !
Barnepigen skriver: Jeg stemt "Andet". Jeg synes den er flot til dig og har nogle flotte farver, men vil ikke selv kunne vælge noget med så mange farver Men synes ikke kjolen er grim synes faktisk den er super flot med alle de farver
Tænkte nemlig også at den var lidt speciel, og gad ikke de der almindelige med én farve osv. Tak for din kommentar
Louise17 skriver: Jeg synes den er alt for meget i mine øjne. (Farverne! :-) Ville nok gå efter noget mere ens farvet, og knap så stort/langt :-) Smag og behag:-) Go fest!
Ja det er en smagssag.. Med længden, der skal den dog lige lægges op.. Har først lige modtaget den idag
B&J skriver: Jeg er helt vild med den wow hvor er den bare super super flot..... og du skal ikke have slanke trusser under den, den sidder helt perfekt på dig syntes jeg
Hvor er du sød
TAK!!
Jeg synes slet ikke den er pæn desværre, men den sidder pænt på dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128