træt lade kommentarer på baby.dk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

helle85

legetæppe skriver:

Øv hvor er jeg træt at bedre vidende og nedladende kommentarer herinde når man spørger om hjælp....! Vi er hurtigt blevet gravide ned nr 2 og så skal man åbenbart svines til og er en dårlig mor for barn nr 1 ! Er det kun mig der har oplevet dét?

jeg har 2 med 1år og 1 mdr mellem dem, og jeg syntes ikke at i bude være svinet til pga endnu en graviditet.

hvor gemmel er det barn du har nu?

jeg har ikke læst den tråd som du skriver om men du er velkommen til at skrive til mig med spørgsmål også skal jeg se om jeg kan svare på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

legetæppe

helle85 skriver:

jeg har 2 med 1år og 1 mdr mellem dem, og jeg syntes ikke at i bude være svinet til pga endnu en graviditet.

hvor gemmel er det barn du har nu?

jeg har ikke læst den tråd som du skriver om men du er velkommen til at skrive til mig med spørgsmål også skal jeg se om jeg kan svare på det

Tak jeg har skrevet

Anmeld

15. april 2013

Lady Marion <3

Der er 1 der har svaret bedrevidende i din tråd om søvn , og det syntes du er nok til at oprette en hel tråd om ??

Anmeld

15. april 2013

Diana2013

Tror det er dine hormoner og din træthed der spiller dig et pus lige nu. Der er kun en, der ikke svarede så heldigt har du prøvet at gå en tur med ham og få ham til at sove på den måde håber du finder ro til at sove

Anmeld

15. april 2013

Miss Kat

Hvis folk decideret 'sviner dig til', som du beskriver det, er det jo bare at anmelde personen til admin, da den slags ikke bliver tolereret herinde. Dog har jeg en fornemmelse af, dette ikke drejer sig om tilsvininger, men nærmere at du måske har følt dig overrumplet, og der er du nok nødt til at huske på, at dette er et debatforum, som består af alle slags mennesker med alle slags holdninger. Du må selv lære at sortere skidt fra kanel.

Anmeld

16. april 2013

legetæppe

Lady Marion <3 skriver:

Der er 1 der har svaret bedrevidende i din tråd om søvn , og det syntes du er nok til at oprette en hel tråd om ??

Hvis du hele min tråd indeb du kommenterede ville d kunne se det er sket over flere gange men at jeg denne gang fik nok.

Anmeld

16. april 2013

legetæppe

DianaBaastrup skriver:

Tror det er dine hormoner og din træthed der spiller dig et pus lige nu. Der er kun en, der ikke svarede så heldigt har du prøvet at gå en tur med ham og få ham til at sove på den måde håber du finder ro til at sove

Ja én i den tråd jwg her omtaler

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

legetæppe skriver:

Øv hvor er jeg træt at bedre vidende og nedladende kommentarer herinde når man spørger om hjælp....! Vi er hurtigt blevet gravide ned nr 2 og så skal man åbenbart svines til og er en dårlig mor for barn nr 1 ! Er det kun mig der har oplevet dét?

Ej øv da.. Det skal du ikke finde dig i.. Bare hop hen over de grimme kommentare....

Anmeld

16. april 2013

_-Kathrine-_

Føler med dig at du ikke får din søvn, for det er mega hårdt, men nu læste jeg lige den tråd igennem og undskyld, men jeg kan ikke rigtig se nogen nedladende kommentarer...!
Det er slet ikke for at banke dig i hovedet over at du har oprettet denne tråd, men når man både mangler søvn og har en masse hormoner i kroppen kan man godt tage tingene lidt for nært...!
Så... Ignorer de kommentarer du mener/synes er nedladende... Efter hvad jeg kunne se, så var der en masse gode råd til dig
Kæmpe herfra...!

Anmeld

16. april 2013

AnthonsMor

legetæppe skriver:

Man er da absolut ikke en dårlig mor fordi man får nummer 2 hurtigt efter.. Sikke en beskyldning at få!

Det eneste jeg kan tænke om at blive gravid hurtigt efter er, stakkels din krop, men det er jo dit valg!

Og så vidt muligt, ved godt det er skide svært, så ignorer de der nedladende kommentarer der kan komme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.