træt lade kommentarer på baby.dk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

legetæppe

Mama1304 skriver:

Ej, det lyder da ikke særlig pænt. 

Min tanke er, at de folk måske kan være misunderlig fordi de måske selv har svært ved at blive så hurtig gravide, eller at de måske ikke er klar osv. 

Sådan nogle folk skal du være ligeglad med. Og være glad over at i venter nr.2, så stort tillykke med det herfra 

Kender selv til det, da jeg også venter nr.2, og fik denne kommentar fra min egen mor; det var godt nok tidlig.

Tak og tillykke til dig også hvor lant bliver der mellem dine børn? Vores forældre tog det heller ikk så pænt. .min mor sagde "jeg troede du var klogere end det. Det var godt nok hurtigt" og mine sviger forældre grinte ad os....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

C-Dog

legetæppe skriver:

Jeg skrev et opslag om søvn og så begyndte det at hagle ned med det var mig selv der havde valgt det her og ikke min søn og at han jo ikk kan gøre for jeg er gravid igen osv osv. Det har jeg heller aldrig sagt. Kun spurgt om råd da min søn kun sover maks to timer af gangen om natten og altid har gjort...

Ja og det er så en af dem hvor man tænker, tak spids det kan jeg så ikke bruge til så meget. Men ja man kan indimellem godt fornemme hvilke folk der har haft en dårlig dag herinde og giver et skodsvar for at få deres damp ud der. Bare lad det suse ud af dit hovede.

Anmeld

15. april 2013

mulle85

legetæppe skriver:

Selvfølgelig klare vi det! Der jo folk der får to på én gang og klare dét. ..værre er det jo faktisk ikk! Og folk med tvillinger er da heller ikk dårlige forældre. ..synes det er mærkeligt....

Lige præcis desværre er der jo altid nogle der skal være dømmende og negative fred være med det fald op og fald ned på det igen

Anmeld

15. april 2013

Mama1304

legetæppe skriver:

Tak og tillykke til dig også hvor lant bliver der mellem dine børn? Vores forældre tog det heller ikk så pænt. .min mor sagde "jeg troede du var klogere end det. Det var godt nok hurtigt" og mine sviger forældre grinte ad os....

Tak for det  Der bliver ca 2 år og 6 mdr. Min søn er lige fyldt 2 år 

Hvor langt vil der være mellem dine?

ej, hvor tarvelig en kommentar  Har dine forældre/sviger altid været sådan mod dig/jer? Mine svigerforældre var rigtige glade, så det er dejligt 

Anmeld

15. april 2013

Lullaby

Mon ikke du bare skal falde op og ned på det? Det er jo trods alt kun en ud af mange der er negative. 

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

FrkHamilton skriver:

Ja og det er så en af dem hvor man tænker, tak spids det kan jeg så ikke bruge til så meget. Men ja man kan indimellem godt fornemme hvilke folk der har haft en dårlig dag herinde og giver et skodsvar for at få deres damp ud der. Bare lad det suse ud af dit hovede.

Ja det kan da godt være det sådan noget...tak

Anmeld

15. april 2013

FruK

legetæppe skriver:

Jeg skrev et opslag om søvn og så begyndte det at hagle ned med det var mig selv der havde valgt det her og ikke min søn og at han jo ikk kan gøre for jeg er gravid igen osv osv. Det har jeg heller aldrig sagt. Kun spurgt om råd da min søn kun sover maks to timer af gangen om natten og altid har gjort...

Jeg synes det er synd at du opfatter det på den måde. Jeg har lige læst tråden og jeg kan kun se en der svarer dig på den måde - resten kommer med gode råd og prøver at hjælpe. 

Spring op og fald ned på det!! 

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

Mama1304 skriver:

Tak for det  Der bliver ca 2 år og 6 mdr. Min søn er lige fyldt 2 år 

Hvor langt vil der være mellem dine?

ej, hvor tarvelig en kommentar  Har dine forældre/sviger altid været sådan mod dig/jer? Mine svigerforældre var rigtige glade, så det er dejligt 

Og dét var tidligt vi ville gerne havde nr to hurtigt. ..når nr et var 1, 5-2 år...der bliver så 13 mdr men det klarer vi nu nok også min har ikk nej min svigermor har været rigtig tarvelig siden vi fik barn. Skriver og sviner mig til til min mand. Går rundt i byen og siger vores søn ikke har kolik og at det jeg siger ikke passer. Hun synes jeg gør det forkert med ham ift mad og senge tider og hsr generelt ikk værey ret sød. Vores søn er 5, 5 han har aldrig fået noget af dem. Jo chokolade til påske? ?? Og de har kun inviteret os over for at de ku se ham én gang. Så mht hende kom det ikk rigtig bag på nogen af os...

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

FruK skriver:

Jeg synes det er synd at du opfatter det på den måde. Jeg har lige læst tråden og jeg kan kun se en der svarer dig på den måde - resten kommer med gode råd og prøver at hjælpe. 

Ja heldigvis kun en på dén tråd...men bliver stødt over folk skal belære om noget helt andet end dét det handler om.... man beder om hjælp og bliver så stemplet. ...har oplevet det samme flere gange i andre tråde herinde desværre

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

FruK skriver:

Men er nok os nærtagende da jeg jo ikk har fået én hel nats søvn i ca et halvt år det vil jeg ikk udelukke. Synes bare jeg flere gange har ooplevet det herinde og man bliver ked af det hver gang...idag var det bare dråben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.