Nu må jeg bare af med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Lulle25

Vi har budt på mit drømmehus og det er nu vores cheerleader3.gif Jeg er så glad at jeg kunne springe i luften. Vi har købt en gammel liebhaver villa på 300kvm som trænger til en kærlig hånd og den kan bare blive totalt flot. Hende der boede der døde i dec. og hende har jeg passet med insulin i nogle år, har forelsket mig i huset og ringede så til børnene i feb. i år som var glade for henvendelsen og ja nu er det sgu vores smilie_flagge14.gif
Vi skal overtage det i august og så skal der ellers bare renoveres på højtryk. Vi får en nøgle til huset så vi kan gå i gang med planlægningen sammen med vores arkitekt, glæder mig helt vildt.

Mindre detalje vi skal have solgt vores eget hus, så hvis der er nogen der leder efter villa i Kolding kunne vi jo finde ud af noget. Vi har bare ikke nok plads mere hvor vi bor nu, det er et dejligt hus og en super have.

Nå lige en glad hilsen fra Louise loveshower.gif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Tynen

Ej, hvor er det bare FEDT! for jer!! 

STORT TILLYKKE med huskøbet.
Det bliver da så godt at få mere plads.

Krydser fingre for at I snart får solgt jeres hus

Anmeld

28. juni 2009

Helle30

Hvor lyder det bare fedt Louise. Stort tillykke fra mig! 300 m2 er alligevel ret fedt, og når I har mulighed for/råd til at renovere og geninrette selv, så er det da bare fór skønt.

- Helle

Anmeld

28. juni 2009

ivfmarie

Ihh hvor godt!

Lidt sjovt alligevel..sådan at overtage et hus du har været vild med inden det overhovedet var til salg... Godt at du havde mod til at tage kontakten

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.