trænger til at sove nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.519 visninger
26 svar
13 synes godt om
15. april 2013

legetæppe

Jeg føler jeg har været vågen de sidste 5,5 mdr! Min søn vågner hver 1, 5-2 time hver nat. En sjælden gang kan han tage mellem 3-5 timer i streg. Han får grød om formiddagen men synes ikke han gider spise så meget. Han har fået grød fra han var 4mdr...jeg har prøvet at give ham vælling inden sove tid men det har ingen virkning overhovedet! ! Jeg er 6 uger henne nu i en ny graviditet og er derfor desperat efter søvn da jeg er meget træt. Min mand er ofte væk en uge af gangen grundet hans job så står meget alene med det...nogen der gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

AnthonsMor

legetæppe skriver:

Jeg føler jeg har været vågen de sidste 5,5 mdr! Min søn vågner hver 1, 5-2 time hver nat. En sjælden gang kan han tage mellem 3-5 timer i streg. Han får grød om formiddagen men synes ikke han gider spise så meget. Han har fået grød fra han var 4mdr...jeg har prøvet at give ham vælling inden sove tid men det har ingen virkning overhovedet! ! Jeg er 6 uger henne nu i en ny graviditet og er derfor desperat efter søvn da jeg er meget træt. Min mand er ofte væk en uge af gangen grundet hans job så står meget alene med det...nogen der gode råd??

jeg har desværre ikke noget godt råd, min søn er kun 3½ uge gammel, så jeg har slet ikke nået at få nogle gode tricks kørt ind

Men jeg ville ikke gå uden at give en krammer, jeg ved allerede nu, hvad søvnmangel gør ved en kvinde

Anmeld

15. april 2013

Moma

Også krammer herfra

Jeg er helt færdig, fordi min søn på 3,8 år har lavet bal en enkelt nat. Så har kun sovet i 2 timer. Men jeg skal da bare komme igang skal jeg.

Har desværre ingen råd - men igen

Anmeld

15. april 2013

mor88

ja, den første til med baby er virkelig en udholdenhedstest. Kram til dig.

hvordan sover hun om dagen?

det kan måske være, at hun har brug for ekstra tryghed om natten, måske det hjælper hvis hun sover med en t-shirt ellen andet med din duft?

har du fået checket ørerne? Der kan måske sidde nogen væske, der giver tryk når hun ligger ned. Du kan måske hæve hendes hoved lidt med en pude under madrassen.

Har du nogen, der kan komme og passe hende nogle timer, så du får lidt søvn?

jeg håber det bedste for jer  

Anmeld

15. april 2013

mor88

Det skal så selvfølgelig være "han" i  stedet for "hun" 

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

mor88 skriver:

ja, den første til med baby er virkelig en udholdenhedstest. Kram til dig.

hvordan sover hun om dagen?

det kan måske være, at hun har brug for ekstra tryghed om natten, måske det hjælper hvis hun sover med en t-shirt ellen andet med din duft?

har du fået checket ørerne? Der kan måske sidde nogen væske, der giver tryk når hun ligger ned. Du kan måske hæve hendes hoved lidt med en pude under madrassen.

Har du nogen, der kan komme og passe hende nogle timer, så du får lidt søvn?

jeg håber det bedste for jer  

Han sov før fint om dagen så lægen har sagt jeg skal holde ham mere vågen om dagen..hvilket heller ikk hjælper han er rigtig glaf for nusse klude og stofbleer og sover altid med én. Har også prøvet med en af mine t shirts og at han sov i sengen, liften ved siden af og nu eget værelse....ingen forskel vi har fået tjekket hans øre tre gange og der erintet. Han har kolik så vi har gået til kranio ssakral terapi, zone terapeut og går nu til kiroprakter. ....og nej har desværre ikk megen hjælp at hente nogen steder. Min mand hjælper dog når han er hjemme!

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

Martsbaby skriver:

jeg har desværre ikke noget godt råd, min søn er kun 3½ uge gammel, så jeg har slet ikke nået at få nogle gode tricks kørt ind

Men jeg ville ikke gå uden at give en krammer, jeg ved allerede nu, hvad søvnmangel gør ved en kvinde

Tak

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

Moma skriver:

Også krammer herfra

Jeg er helt færdig, fordi min søn på 3,8 år har lavet bal en enkelt nat. Så har kun sovet i 2 timer. Men jeg skal da bare komme igang skal jeg.

Har desværre ingen råd - men igen

Tak

Anmeld

15. april 2013

ECOchild.dk

Hej

Det er rigtig hårdt at blive berøvet sin nattesøvn - og så er du oven i købet alene meget af tiden. - Det stiller store krav til dig som mor.

Tænker at du måske skulle høre sundhedsplejersken om der er noget "meget mættende" du må gi baby.

Jeg har selv i sin til lavet flydende havergrød af blendede havergryn og givet det i sutteflasken - lavet et lidt større hul. Det kunne give en lidt længere søvn.

Mvh. Lotte

Økologi til baby www.ecochild.dk

Anmeld

15. april 2013

legetæppe

ECOchild.dk skriver:

Hej

Det er rigtig hårdt at blive berøvet sin nattesøvn - og så er du oven i købet alene meget af tiden. - Det stiller store krav til dig som mor.

Tænker at du måske skulle høre sundhedsplejersken om der er noget "meget mættende" du må gi baby.

Jeg har selv i sin til lavet flydende havergrød af blendede havergryn og givet det i sutteflasken - lavet et lidt større hul. Det kunne give en lidt længere søvn.

Mvh. Lotte

Økologi til baby www.ecochild.dk

Hun siger det går over med tiden og at hun ikk vil anbefale vælling. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.