Forstoppelse på 9 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Okay.. dem tog jeg oz.. dog kun en enkelt om dagen da maven ikke ville være med til flere.. da jeg så var omkring tid 37 var jeg nød til at tage 2 pga træthed.. tager du de 3 der står øman skal .??o 

Nej jeg tager kun 2, og så i uge 30 skulle jeg begynde på 3 (ifølge jordmoderen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

sulo

Jeg har tidligere også haft problemer med hemojern.

Se at få fat i lægen og bed evt om noget Lactoluse, det bruger jeg selv for tiden og det virker fint.

Giver dig lige et for ved hvor pinefuldt det er.

Anmeld

15. april 2013

maryjane

Jeg ved godt man ikke skal have for meget koffein under gravdititet, men har du prøvet med en kop kaffe? Ved det lyder sært, men det har nogengange virket for mig. Her har movivol ALDRIG virket, men derimod Magnesia som man gerne må tage under graviditet har af og til virket. Ellers ville jeg få målt blodprocent hos lægen og få fundet ud af om det er STRENGT nødvendigt at tage jern... Jern ødelagde min mave FULDSTÆNDIG. Men det er jo self. individuelt. God bedring!

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Jeg har tidligere også haft problemer med hemojern.

Se at få fat i lægen og bed evt om noget Lactoluse, det bruger jeg selv for tiden og det virker fint.

Giver dig lige et for ved hvor pinefuldt det er.

Tusind tak! Det vil jeg helt klart sige jeg er blevet anbefalet!

Anmeld

15. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Nej jeg tager kun 2, og så i uge 30 skulle jeg begynde på 3 (ifølge jordmoderen)

Okay man kan oz få noget flydende der ligner appelsinjuice istedet for at tage piller.. Det sagde min jm var meget mildt for maven.. Hvad sagde lægen?

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Okay man kan oz få noget flydende der ligner appelsinjuice istedet for at tage piller.. Det sagde min jm var meget mildt for maven.. Hvad sagde lægen?

Det kunne være det skulle prøves! Jeg skal ringe op til dem i lægens telefontid mellem 12.30-13.00.. Det længe og vente når man bare har ondt!

Anmeld

15. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Det kunne være det skulle prøves! Jeg skal ringe op til dem i lægens telefontid mellem 12.30-13.00.. Det længe og vente når man bare har ondt!

Øv så fik du jo intet ud af at ringe nu er det ik oz sent at have telefontid? Min læge har mellem 8 og 9 og det tænkte jeg var mest normalt?

Anmeld

15. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Tag på apoteket og køb noget klyx eller noget lignede. Det er en sup som du skubber i endetarmen og efter 15 min har du aff. 

Anmeld

15. april 2013

Diana2013

Aisha skriver:

Tag på apoteket og køb noget klyx eller noget lignede. Det er en sup som du skubber i endetarmen og efter 15 min har du aff. 

Og det dur bare

Anmeld

15. april 2013

L&V

Jeg æder vindruer,kiwi og pære. Drikker masser tager laktuloce og en magnesia inden sengetid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.