Forstoppelse på 9 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
20 svar
4 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig oplevet noget så smertefuldt !

Jeg kan ikke komme af med min afføring, i fredags kom der 3 bitte små knolde! Jeg kan næsten ikke bevæge mig, da det gør så ondt! Jeg har drukket sveskejuice, taget movicol og INTET hjælper! Ringede til lægens akuttelefon, hvor Sekræteren mente jeg skulle vente til lægen havde telefontid mellem 12.30-13.00 jeg har de sidste 2 dage haft opkastninger også! Hjææælp - hvad f.... Kan jeg gøre? Jeg er grædefærdig! Jeg er 25 uger henne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg har aldrig oplevet noget så smertefuldt !

Jeg kan ikke komme af med min afføring, i fredags kom der 3 bitte små knolde! Jeg kan næsten ikke bevæge mig, da det gør så ondt! Jeg har drukket sveskejuice, taget movicol og INTET hjælper! Ringede til lægens akuttelefon, hvor Sekræteren mente jeg skulle vente til lægen havde telefontid mellem 12.30-13.00 jeg har de sidste 2 dage haft opkastninger også! Hjææælp - hvad f.... Kan jeg gøre? Jeg er grædefærdig! Jeg er 25 uger henne..

Der skal helt klart en læge ind over når det har stået på så længe det nemmeste er at forebygge! Jern der er mildt mod maven, masser af vand! Og grov mad hjælper rigtig meget.. Bøvlede oz meget da jeg var gravid men slet ik i 9 dage!

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Der skal helt klart en læge ind over når det har stået på så længe det nemmeste er at forebygge! Jern der er mildt mod maven, masser af vand! Og grov mad hjælper rigtig meget.. Bøvlede oz meget da jeg var gravid men slet ik i 9 dage!

Tusind tak for svar! Det er helt forfærdeligt! Jeg har aldrig haft så ondt før! Tror jeg ringer op på deres alm. Telefon her kl 9.00 og høre om en læge ikke kan se mig hurtigs mulig!!

Anmeld

15. april 2013

Valle81

Hvis du tager Jern tilskud eller andet med jern, så ville jeg skynde mig at stoppe.

Jeg har ikke taget jern i mine graviditeter, da jeg simpelthen også gik helt i står i maven:0)

Anmeld

15. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Tusind tak for svar! Det er helt forfærdeligt! Jeg har aldrig haft så ondt før! Tror jeg ringer op på deres alm. Telefon her kl 9.00 og høre om en læge ikke kan se mig hurtigs mulig!!

Ja gør det! Det må være helt forfærdeligt hvilken type jern tager du?

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ja gør det! Det må være helt forfærdeligt hvilken type jern tager du?

Jeg tager hemojern, men har ikke taget det den sidste uge, der har jeg kun taget gravitamin..

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hvis du tager Jern tilskud eller andet med jern, så ville jeg skynde mig at stoppe.

Jeg har ikke taget jern i mine graviditeter, da jeg simpelthen også gik helt i står i maven:0)

Jeg har ikke taget det i en uge nu. Jeg døjer med for lavt blodtryk, så jeg ved ikke om jeg bare sådan lige kan stoppe resten af graviditeten?

Anmeld

15. april 2013

FruK

Jeg synes også du skal ringe til lægen så snart de åbner. 

I min første graviditet fik jeg også meget hård mave. Jeg kunne forbygge med masser (masser!) af vand og et par kiwifrugter hver dag. Kan nok ikke bruges nu, men måske bagefter.

God bedring!

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg synes også du skal ringe til lægen så snart de åbner. 

I min første graviditet fik jeg også meget hård mave. Jeg kunne forbygge med masser (masser!) af vand og et par kiwifrugter hver dag. Kan nok ikke bruges nu, men måske bagefter.

God bedring!

Tusind tak! Det vil jeg helt sikkert prøve!

Anmeld

15. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg tager hemojern, men har ikke taget det den sidste uge, der har jeg kun taget gravitamin..

Okay.. dem tog jeg oz.. dog kun en enkelt om dagen da maven ikke ville være med til flere.. da jeg så var omkring tid 37 var jeg nød til at tage 2 pga træthed.. tager du de 3 der står øman skal .??o 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.