Nøøøøøj altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

heaven

hvor er her bare stille, det er helt vildt.

nogen i live derude??

Her har vi været oppe siden lidt over 6 - lasse hoster helt vildt pt, og så gør varmen det jo ikke nemmere - og solen i soveværelset om morgenen ej heller..

idag står den på vasketøj og oprydning i stor stil, og så vil jeg gøre et bassin klar til vandplaskeri til i eftermiddag inden jeg har lovet at hente min lillebror i Århus...

tja, så er den weekend jo snart gået, og så er der liiige 2 uger tilbage på arbejde inde 3 ugers ferie kalder...

hvad laver i andre??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Susan1978

jeg har sovet længe i dag.. Emil vågnede kl. 7 også prikkede jeg lige til jannik at det var hans tur..hehe

så kl 9 stod jeg op, og jeg er også igang med at vaske lidt tøj og rydde lidt op, ellers skal jeg til KBH kl. 13, skal til fødselsdag hos en veninde også går dagen jo nok med det.

Susan som PT er helt alene i  huset.. hvor er de andre... I FØTEX?

Anmeld

28. juni 2009

Tynen

Årh ja.. Det er næsten for godt vejr at sidde inde foran skærmen idag

Her har jeg været i gang med kagetamtam hele formiddagen sammen med Stella.
Hun synes vist det er meget hyggeligt at sidde og røre i skåle.

Derefter var vi lile en smut ude og plukke jordbær før middagsluren (Som jeg forresten stadig venter på træder i kraft )

I får lige lidt billeder..

Det ser sgu ud til at kagen lykkes indil videre (Håber ikke man kan jinxe kager     )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2009

ivfmarie

Altså Tynen!! Hvor er det dog nogen skønne billeder af Stella og jordbærene.. ej jeg fik sådan et helt sug i maven fordi det bare så så .. lækkert ud! Du bliver garanteret også helt varm indeni når du kigger på det, ikk??

Marie - aka hormonella?!? Arj, det må være varmen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.