Skruk men bange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

MIWULA

Ditte_Marie skriver:

Sådan havde jeg det også inden jeg blev gravid.. Og sådan kan jeg stadit tænke.

Men jeg tror helt ærligt ikke at det bliver så svært.
Tingene skal jo bare håndteres på en anden måde end hvis Bella havde været 3år.
Men uanset om hun er 18 måneder eller 3 år, så skal hun jo have lige meget opmærksomhed. Og det kommer hun også til at få

Ja det har du ret i søde.. I hvor dejligt at høre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

MIWULA

michelledam skriver:

Jeg følger lige med. For selvom jeg også er ekstremt skruk. Og kæresten har lovet at. Vi laver nr 2 når jeg har tabt mig så er jeg samtidig utrolig bange for om det vil blive for hårdt med to børn. Self bliver det hverdag og man tager tingene som de kommer. Men i og med at jeg har et piskesmæld og. Kæresten har posttraumatisk stress så vil vi være en smugle mere presset end de fleste vil være. Men jeg ønsker inderligt at få en mere både for at Isabella får en søskende. Men også fordi jeg tror vi godt kan klare det. Men man er da møg bange for at det bliver alt for hårdt.

Det er helt fint.. Ja det kan jeg godt se..

Anmeld

14. april 2013

MIWULA

CarinaSB skriver:

Hej

Jeg har 2 dejlige drenge på 3,5 og 1 år .. og jeg var os bange for om jeg måtte sætte den store for meget til side .. Men det var slet ikke tilfældet. Han var 2,5 år og kunne mange ting selv. så det var dejligt at han kunne være med til mange ting. Og han klarede det at blive storebror super flot. Ingen jalousi .. så jeg er sikker på at du nok skal klare at få nr 2 ..

Ej hvor er det dejligt at høre.. Hvordan var han før? Altså ang. jalousi?

Min søn er nemlig lige for tiden meget jaloux og er bange for han også så vil være sådan når der kommer en lille

Anmeld

14. april 2013

CarinaSB

MIWULA skriver:

Ej hvor er det dejligt at høre.. Hvordan var han før? Altså ang. jalousi?

Min søn er nemlig lige for tiden meget jaloux og er bange for han også så vil være sådan når der kommer en lille

Der var han meget jaloux .. Jeg måtte ikke have andre børn på armen og slet ikke snakke med andre børn .. Men det vendte 180 grader da charlie kom til verden :)

Anmeld

14. april 2013

MIWULA

CarinaSB skriver:

Der var han meget jaloux .. Jeg måtte ikke have andre børn på armen og slet ikke snakke med andre børn .. Men det vendte 180 grader da charlie kom til verden

Weee ligew hva jeg ville høre.. hihi.. Tak

Anmeld

15. april 2013

CarinaSB

MIWULA skriver:

Weee ligew hva jeg ville høre.. hihi.. Tak

Glad for at kunne hjælpe :)

Anmeld

15. april 2013

Rødhætte

MIWULA skriver:

Åhh piger jeg kan mærke skrukheden er kommet til mig og bliver værre og værre men sagen er jeg er bange for at få nr 2.

Er der andre der også har haft det sån før??

Er mange for at skulle til side sætte min søn og det ønsker jeg betemt ikke. Han er jo min lille prins.

Og er bange for det bliver meget hårdere med 2 end med 1.

Er bange for min søn vil føle sig svigtede af mig.

osv.. Kan godt skrive mere men holder her.. Hælp piger. Tænker jeg for meget over det eller er det meget normalt??

Kan desværre ikke give dig nogle råd, men kan kun sige jeg har det på samme måde. Kan se vores drenge er næsten lige gamle. Jeg er ikke helt så skruk endnu, men er på vej der hen af. Vi har snakket om at begynde Pb til sommer. Men puha tankerne køre også i mit hovede. Der er mange der siger "husk at nyd det nu hvor I kun har 1".. Så ja det bliver nok endnu hårde med 2 stk 

Har I snakket om hvornår I vil igang?

Anmeld

15. april 2013

MIWULA

Rødhætte skriver:

Kan desværre ikke give dig nogle råd, men kan kun sige jeg har det på samme måde. Kan se vores drenge er næsten lige gamle. Jeg er ikke helt så skruk endnu, men er på vej der hen af. Vi har snakket om at begynde Pb til sommer. Men puha tankerne køre også i mit hovede. Der er mange der siger "husk at nyd det nu hvor I kun har 1".. Så ja det bliver nok endnu hårde med 2 stk 

Har I snakket om hvornår I vil igang?

ja det har jeg også hørt men vælger og tro det bare er en vanesag.  ej hvor dejligt. Jamen vi har snakket om at det nok blir snart. Nogle dage vil vi gerne vente et par måneder og andre dage er vi friske på at gøre det med det samme. Haha. 

Anmeld

15. april 2013

Rødhætte

MIWULA skriver:

ja det har jeg også hørt men vælger og tro det bare er en vanesag.  ej hvor dejligt. Jamen vi har snakket om at det nok blir snart. Nogle dage vil vi gerne vente et par måneder og andre dage er vi friske på at gøre det med det samme. Haha. 

Jeg vælger også at tro det er en vanesag. Jeg tror også at det er "lidt" nemmer hvis der min er 3 år i mellem børnene. Held og lykke med projektet. 

Anmeld

15. april 2013

MIWULA

Rødhætte skriver:

Jeg vælger også at tro det er en vanesag. Jeg tror også at det er "lidt" nemmer hvis der min er 3 år i mellem børnene. Held og lykke med projektet. 

Ja det tror jeg helt sikkert os. Der er os 3 imellem mig og min søster og min søsters børn er det også næsten 3 år imellem og synes det er så perfekt. 

Hihi tusind tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.