Blodtryk steget helt vildt!! men stadig ikke "for højt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Monski

110811 skriver:

har igennem hele graviditeten haft et meget lavt blodtryk -- 90/65 cirka.. Har generelt et lavt blodtryk.

Sidst jeg var til JM var det pludselig 135/80... Jeg ved godt det stadig ikke er for højt - men det er da noget af en stigning på 14 dage??? Er det normalt? jeg er i 37. uge...

Hvad er jeres andres blodtryk?

Mit blodtryk har altid været ret højt, med ligesom du siger uden at være for højt, ca 135 over 95 men mit blodtryk steg helt vildt meget dagen inden jeg fødte, kan huske min jordemoder var ret nervøs for mig og bad mig søge læge dagen efter, men det nåede jeg jo ikke

Måske er det det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg synes generelt bare at jeg er utilpas, men sådan er det jo med graviditet. Har hverken hovedpine, eller vand i kroppen, så tager det egentlig okay roligt. Det eneste jeg har fået er røde knopper på hele kroppen der klør..

Jeg må holde ekstra øje med mig selv.. tak for dit svar

Hvis du pludselig har fået røde knopper der klør på hele kroppe, ska du ringe til vagtlægen syntes jeg, da det ka være graviditets kløe. Det ka påvirke nyrene, så det ska du helt sikkert blive tjekket for hurtigs muligt!! Vh stine

Ps og nyrene påvirker blodtrykket!!

Anmeld

15. april 2013

Snartmortil3

StineW79 skriver:

Hvis du pludselig har fået røde knopper der klør på hele kroppe, ska du ringe til vagtlægen syntes jeg, da det ka være graviditets kløe. Det ka påvirke nyrene, så det ska du helt sikkert blive tjekket for hurtigs muligt!! Vh stine

Ps og nyrene påvirker blodtrykket!!

Jeg troede faktisk det var leveren der var påvirket...

Skal jeg ringe til min læge eller til sygehuset ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.