Frk. Himmelblå skriver:
Det er drønubehageligt at have meget livagtige mareridt. Men også meget normalt. Især i perioder, hvor der er forandringer/sker noget mere/nyt i ens tilværelse. Når man er bekymret og/eller betvivler egen formåen.
Det er heller ikke ualmindeligt at opleve sære drømme i forbindelse med indtag af stoffer/medicin eller alkohol.
Jeg ville tage den helt med ro i forhold til det. Og måske snuppe mig en lur, hvis jeg kunne komme afsted med det.
Jeg vil ikke umiddelbart anbefale at tage medicin i forbindelse med mareridt. Synes, det var bedre at stå op og blive lidt klar i hovedet, drikke en kop the fx, og så gå i seng igen, når kroppens (falske) beredsskab er faldet til ro igen.
Jeg har fået en kulgedyne på prøve og den hjælper en del på mine drømme.
Jeg ved godt det var forkert af mig at tage dem i nat/morges. Men var meget bange og havde sådan brug for at sove.
Jeg har sovet hele dag. Har været oppe og i bad og fået frokost. Og min mand er kommet med drikkevare hele dagen. Jeg har også været oppe og spise aftensmad. Men nu har jeg desværre kaste det hele op og ligger nu på sofaen og ryster og er mega svimmel. TROR du stadig jeg bare skal ligge?!?.
Anmeld