Kan det være det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

MyLove E

Frk. Himmelblå skriver:

Det er drønubehageligt at have meget livagtige mareridt. Men også meget normalt. Især i perioder, hvor der er forandringer/sker noget mere/nyt i ens tilværelse. Når man er bekymret og/eller betvivler egen formåen.

Det er heller ikke ualmindeligt at opleve sære drømme i forbindelse med indtag af stoffer/medicin eller alkohol.

Jeg ville tage den helt med ro i forhold til det. Og måske snuppe mig en lur, hvis jeg kunne komme afsted med det.

Jeg vil ikke umiddelbart anbefale at tage medicin i forbindelse med mareridt. Synes, det var bedre at stå op og blive lidt klar i hovedet, drikke en kop the fx, og så gå i seng igen, når kroppens (falske) beredsskab er faldet til ro igen.

Jeg har fået en kulgedyne på prøve og den hjælper en del på mine drømme.

Jeg ved godt det var forkert af mig at tage dem i nat/morges. Men var meget bange og havde sådan brug for at sove.

Jeg har sovet hele dag. Har været oppe og i bad og fået frokost. Og min mand er kommet med drikkevare hele dagen. Jeg har også været oppe og spise aftensmad. Men nu har jeg desværre kaste det hele op og ligger nu på sofaen og ryster og er mega svimmel. TROR du stadig jeg bare skal ligge?!?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

B&J

Tauf skriver:

Ja det ødelægger en hel nat og en hele dagen efter. Da mine drømme er meget virkelige:-(

Men jeg tro at grunden til jeg har det så skidt i dag, er ja jeg har fået en lille bitte overdossis af mine beroligende nat piller. For jeg har taget 4 piller inden for 2 timer. UPS!!! Vi har snakket med vagtlægen som sagde jeg bare skulle slappe af. så jeg er først rigtig vågne nu..

Og er stadig svimmel...

¨åh nej dog det var ikke godt... håber godt nok du snart får det beder

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

helle85 skriver:

det kan jeg godt forstå, men du kan jo ikke gøre for du har haft det sådan hele natten, han kan nok også se at du ikke kan gøre for det.

det kan være at du skal spørge ham et par dage før at i skal afsted næste gang om han vil hjælpe dig med at huske på at du skal have dem med, det gør jeg til min mand hvis jeg ved at jeg kan komme til at glemme dem på grund af strees og som regl husker han det

håber du få en bedre nat i nat.

Men jeg havde pakket en fin lille æske med dem i. Og lagt det sammen med andre ting jeg skulle ha med på køkkenbordet. Men glemte det hele :-(

Men vi plejer heller aldrig komme så sent hjem:-)

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

B&J skriver:

N

Nu har jeg lige kastede op og ligger nu Og ryster .....:-(:-(:-(

Anmeld

14. april 2013

B&J

Tauf skriver:

Nu har jeg lige kastede op og ligger nu Og ryster .....:-(:-(:-(

hvor længe er det siden du tog de piller???? for hvis det er over 5 timer siden jamen så virker de jo ikke mere i kroppen.... så ville de have effekten på alt det for længe siden

har du spist og drukket idag

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

B&J skriver:

hvor længe er det siden du tog de piller???? for hvis det er over 5 timer siden jamen så virker de jo ikke mere i kroppen.... så ville de have effekten på alt det for længe siden

har du spist og drukket idag

Det de sidste tog jeg kl 4. Så det er mere en 5timer siden..

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

B&J skriver:

Ja jeg har spist og drukket...

Anmeld

14. april 2013

B&J

Tauf skriver:

Ja jeg har spist og drukket...

mon ikke det er fordi du evt er ved at få en gang influenza ????

fordi pillerne virker ikke mere i kroppen de burde være ude nu når det er så mange timer siden

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

B&J skriver:

mon ikke det er fordi du evt er ved at få en gang influenza ????

fordi pillerne virker ikke mere i kroppen de burde være ude nu når det er så mange timer siden

Også hvis man har taget for meget?

Anmeld

14. april 2013

B&J

Tauf skriver:

Også hvis man har taget for meget?

jamen havde du ikke kun taget en for meget???

også mange timer efter virker pillerne ikke hvis man har taget for mange vil det ske efter 5-30minutter efter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.