Kan det være det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.475 visninger
22 svar
2 synes godt om
14. april 2013

MyLove E

Jeg har haft den mest forfærdelige nat.

Vi kom hjem kl 2 i nat efter en SKØN dag med min familie i sommerhus. Jeg havde selvfølgelig glemt mine anti dep piller hjemme. Jeg spiser den altid til aftensmaden da de skal spises med mad.

Men får den så ikke taget igår.

Jeg falder hurtig i søvn og så starter helvede. Jeg drømmer jeg sidder fast i en noget der er en blanding af live baby.dk og facebook. Alt er efter mig. Jeg bliver overfaldet af tæt familie som foregiver de er syge og når jeg så kommer tæt på smider de dyr i hovedet på mig. Som spiser mig. Jeg kan ikke rigtig få dem væk. Jeg skriger og skriger, men der kommer ikke rigtig noget lyd ud. Men til sidst hjælper det og min mand trøster mig og passer på mig ( dette er vågn tilstand) Men hver gang jeg falder hen igen vælter det op igen. Jeg begynder også at drømme at jeg vågner uden at gøre. Jeg græder og græder. Sådan bliver det ved i 2 timer.

Min mand får mig op og ud tisse og vågne lidt. Jeg beslutter mig for at tage 2 sequel (berolige medicin) Det er 5 pille af dem i dag.

Jeg falder i søvn igen. Nu er det uden angreb nu er der fest i mine drømme. Det bliver vildere og vildere.

Jeg er helt smadre har ondt over alt. Svimmel, kvalme og let hovede pine.
(vi spille rundbold, hvilket nok er med til de øømme muskler)

Kan alt det her være pga manglende medicin, og måske en mindre ikke alvorlig overdossis???

Jeg plejer at være træt efter sådan en dag. Men det her er HELT vildt.
På et tidspunkt troede jeg vi var nød til at ringe til en læge.. Jeg havde det så dårligt i nat!!!!

Skal jeg bare slappe af i dag eller?? HJÆLP.MIG GERNE??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

esioul

Tauf skriver:

Vi kom hjem kl 2 i nat efter en SKØN dag med min familie i sommerhus. Jeg havde selvfølgelig glemt mine anti dep piller hjemme. Jeg spiser den altid til aftensmaden da de skal spises med mad.

Jeg falder hurtig i søvn og så starter helvede. Jeg drømmer jeg sidder fast i en noget der er en blanding af live baby.dk og facebook. Alt er efter mig. Jeg bliver overfaldet af tæt familie som foregiver de er syge og når jeg så kommer tæt på smider de dyr i hovedet på mig. Som spiser mig. Jeg kan ikke rigtig få dem væk. Jeg skriger og skriger, men der kommer ikke rigtig noget lyd ud. Men til sidst hjælper det og min mand trøster mig og passer på mig ( dette er vågn tilstand) Men hver gang jeg falder hen igen vælter det op igen. Jeg begynder også at drømme at jeg vågner uden at gøre. Jeg græder og græder. Sådan bliver det ved i 2 timer.

Min mand får mig op og ud tisse og vågne lidt. Jeg beslutter mig for at tage 2 sequel (berolige medicin) Det er 5 pille af dem i dag.

Jeg falder i søvn igen. Nu er det uden angreb nu er der fest i mine drømme. Det bliver vildere og vildere.

Kan alt det her være pga manglende medicin, og måske en mindre ikke alvorlig overdossis???

På et tidspunkt troede jeg vi var nød til at ringe til en læge.. Jeg havde det så dårligt i nat!!!!

Selvom jeg ikke er depressiv kan jeg stadig drømme meget vilde og livlige drømme.

Jeg tror ikke at det er pga du har glemt en pille. Jeg tror bare det er ganske naturligt at drømme meget vildt og livligt hvis man ikke er helt på toppen og måske tænker meget over tingene

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

esioul skriver:

Selvom jeg ikke er depressiv kan jeg stadig drømme meget vilde og livlige drømme.

Jeg tror ikke at det er pga du har glemt en pille. Jeg tror bare det er ganske naturligt at drømme meget vildt og livligt hvis man ikke er helt på toppen og måske tænker meget over tingene

Jeg drømmer rigtig meget normal og har gjort det længe altså faktisk næsten altid.
Efter min depression er det bare blevet være. men det i nat har jeg aldrig prøvet før..

Jeg har det rigtig skidt i dag.

Anmeld

14. april 2013

B&J

jeg tror helt sikkert på det er fordi du har oplevet en masse den dag og du har været træt og oven i glemt din pille,  min kæreste da vi fandt sammen havde han været det hele igennem det eneste der var tilbage var drømmene, hans drømme var meget ondt og voldsomme, han kunne sætte sig helt stiv op i søvne også bare ligge sig ned igen spørg lige om jeg ikke fik et chok i starten, men efter han har fået det meget meget beder er drømmene også forsvundet stille og roligt, så ja drømmene har noget med det hele af gøre ville bare ønske det var noget man kunne slippe for når man ikke har det så godt for det ødelægger hele ens nat af...

Anmeld

14. april 2013

JustMe

Hvilken type antidepressiv tager du? Mange typer antidepressiv såsom eks. Citalopram er depotmedicin; dvs. det lagres og frigives så lidt efter lidt. Hvis det er depotmedicin tvivler jeg meget stærkt på, at det kan være grundet abstinenser

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

B&J skriver:

jeg tror helt sikkert på det er fordi du har oplevet en masse den dag og du har været træt og oven i glemt din pille,  min kæreste da vi fandt sammen havde han været det hele igennem det eneste der var tilbage var drømmene, hans drømme var meget ondt og voldsomme, han kunne sætte sig helt stiv op i søvne også bare ligge sig ned igen spørg lige om jeg ikke fik et chok i starten, men efter han har fået det meget meget beder er drømmene også forsvundet stille og roligt, så ja drømmene har noget med det hele af gøre ville bare ønske det var noget man kunne slippe for når man ikke har det så godt for det ødelægger hele ens nat af...

Ja det ødelægger en hel nat og en hele dagen efter. Da mine drømme er meget virkelige:-(

Men jeg tro at grunden til jeg har det så skidt i dag, er ja jeg har fået en lille bitte overdossis af mine beroligende nat piller. For jeg har taget 4 piller inden for 2 timer. UPS!!! Vi har snakket med vagtlægen som sagde jeg bare skulle slappe af. så jeg er først rigtig vågne nu..

Og er stadig svimmel...

Anmeld

14. april 2013

helle85

Tauf skriver:

det med svimmel, kvalme, og hovede pine kan godt værer fordi du har glemt at tage dem hvis jeg glemmer mine så få jeg de syntomer.

nå jeg oplever en masse så plejer jeg at beabejde ved ikke at kunne sove og drømme en del men jeg har en afbrudt søvn. (dog ikke så slemt som dit) jeg kan godt drømme meget slemme drømme men min mand bliver sjældent vækkede af det, kun hvis jeg kommer til at svinge armen over i ham

jeg syntes bare at du skal slappe af resten af dagen det er nok det bedste

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

helle85 skriver:

det med svimmel, kvalme, og hovede pine kan godt værer fordi du har glemt at tage dem hvis jeg glemmer mine så få jeg de syntomer.

nå jeg oplever en masse så plejer jeg at beabejde ved ikke at kunne sove og drømme en del men jeg har en afbrudt søvn. (dog ikke så slemt som dit) jeg kan godt drømme meget slemme drømme men min mand bliver sjældent vækkede af det, kun hvis jeg kommer til at svinge armen over i ham

jeg syntes bare at du skal slappe af resten af dagen det er nok det bedste

Jeg har så ondt af ham.. men kan ikke gøre så meget ved det. Jeg har holdt ham vågnen hele natten og så han stået alene med Elias i dag.

Jeg har råbt og hyle hele natten:-(:-(:-(

Anmeld

14. april 2013

Frk. Himmelblå

Tauf skriver:

Det er drønubehageligt at have meget livagtige mareridt. Men også meget normalt. Især i perioder, hvor der er forandringer/sker noget mere/nyt i ens tilværelse. Når man er bekymret og/eller betvivler egen formåen.

Det er heller ikke ualmindeligt at opleve sære drømme i forbindelse med indtag af stoffer/medicin eller alkohol.

Jeg ville tage den helt med ro i forhold til det. Og måske snuppe mig en lur, hvis jeg kunne komme afsted med det.

Jeg vil ikke umiddelbart anbefale at tage medicin i forbindelse med mareridt. Synes, det var bedre at stå op og blive lidt klar i hovedet, drikke en kop the fx, og så gå i seng igen, når kroppens (falske) beredsskab er faldet til ro igen.

Anmeld

14. april 2013

helle85

Tauf skriver:

Jeg har så ondt af ham.. men kan ikke gøre så meget ved det. Jeg har holdt ham vågnen hele natten og så han stået alene med Elias i dag.

Jeg har råbt og hyle hele natten:-(:-(:-(

det kan jeg godt forstå, men du kan jo ikke gøre for du har haft det sådan hele natten, han kan nok også se at du ikke kan gøre for det.

det kan være at du skal spørge ham et par dage før at i skal afsted næste gang om han vil hjælpe dig med at huske på at du skal have dem med, det gør jeg til min mand hvis jeg ved at jeg kan komme til at glemme dem på grund af strees og som regl husker han det

håber du få en bedre nat i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.