Jeg har haft den mest forfærdelige nat.

Vi kom hjem kl 2 i nat efter en SKØN dag med min familie i sommerhus. Jeg havde selvfølgelig glemt mine anti dep piller hjemme. Jeg spiser den altid til aftensmaden da de skal spises med mad.
Men får den så ikke taget igår.
Jeg falder hurtig i søvn og så starter helvede. Jeg drømmer jeg sidder fast i en noget der er en blanding af live baby.dk og facebook. Alt er efter mig. Jeg bliver overfaldet af tæt familie som foregiver de er syge og når jeg så kommer tæt på smider de dyr i hovedet på mig. Som spiser mig. Jeg kan ikke rigtig få dem væk. Jeg skriger og skriger, men der kommer ikke rigtig noget lyd ud. Men til sidst hjælper det og min mand trøster mig og passer på mig ( dette er vågn tilstand) Men hver gang jeg falder hen igen vælter det op igen. Jeg begynder også at drømme at jeg vågner uden at gøre. Jeg græder og græder. Sådan bliver det ved i 2 timer.

Min mand får mig op og ud tisse og vågne lidt. Jeg beslutter mig for at tage 2 sequel (berolige medicin) Det er 5 pille af dem i dag.
Jeg falder i søvn igen. Nu er det uden angreb nu er der fest i mine drømme. Det bliver vildere og vildere.
Jeg er helt smadre har ondt over alt. Svimmel, kvalme og let hovede pine.
(vi spille rundbold, hvilket nok er med til de øømme muskler)
Kan alt det her være pga manglende medicin, og måske en mindre ikke alvorlig overdossis???
Jeg plejer at være træt efter sådan en dag. Men det her er HELT vildt.
På et tidspunkt troede jeg vi var nød til at ringe til en læge.. Jeg havde det så dårligt i nat!!!!
Skal jeg bare slappe af i dag eller?? HJÆLP.MIG GERNE??
Anmeld