Når man ikke kan blive enige om navnet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg tror også bare jeg må væbne med med tålmodighed, og så må vi se hvad det ender med Jeg har lavet 2 lister til os hver, med navne forslag, og dem må vi så se om vi kan få kortet ned når vi nærmer os fødselen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Mother-love

Vi var også uenige om navnet til Isabella imens jeg var gravid. Min kæreste er mere til de nordiske navne som Freja, Thor,storm osv. Hvor jeg er sådan lidt mere til nogle lidt alm. Navne. Og vi var dog blevet enige om at hun skulle hedde Malou sådan mere eller mindre. Indtil vi kom til 3D scanningerne i uge 28. Og så vidste vi at hun bestemt ikke var en Malou. Men så startede uenigheden igen. Det var faktisk først da jeg havde født vi blev enige om at hun var en Isabella og det navn havde vi ikke rigtig snakket om.
I skal nok blive enige. Det er oftes nemmere når barnet er i jeres hænder

Anmeld

13. april 2013

Mumto3

Vent! Tænk hvis det er en pige ;-) nej spøg til side, I behøver ikke blive enige på forhånd, det knavler I begge to skifter mening når I ser ham og har lært ham lidt af kende.

Anmeld

13. april 2013

Miss-86

Mon ikke I når til enighed, nu er der jo heldigvis noget tid til fødslen.

Men jeg forstår dig skam godt alligevel

Anmeld

13. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

Ja, jeg tror også bare jeg må væbne med med tålmodighed, og så må vi se hvad det ender med Jeg har lavet 2 lister til os hver, med navne forslag, og dem må vi så se om vi kan få kortet ned når vi nærmer os fødselen

Vi havde 3 pigenavne og 3 drengenavne og så ville vi se hvad den lignede...

Dagen inden mit ks brød jeg dog sammen og kunne slet ikke forene mig med de drengenavne vi havde...  så vi blev enige om et jeg tidligere havde nævnt..

Men vi fik en pige og han valgte navnet.. jeg prøvede hele tiden mens vi var på opvågning at få et andet navn.. men hvor er jeg dog glad for han holdt fast

Anmeld

13. april 2013

Majeha

Sådan var det også med lillebror. Lige fra starten af graviditeten havde faren et navn. Vi blev aldrig enige, og lige inden dåben måtte jeg give mig. Jeg hader min søns navn og kalder ham aldrig andet end lillebror. Når han bliver ældre må jeg bide det i mig og kalde ham et navn, men indtil da kan jeg ikke få det over mine læber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.