totalt alene-mor hygge aften :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

Tut

Christian er ude og fiske med gutterne, sådan en tur med overnatning i telt og en masse øl...

Så Noah og jeg har været alene siden kl 10, og vi har hygget.

Nu putter han (sov kl. 19.15), og nu hygger mor med popcorn og en kande the....

Selvom jeg elsker min mand, så må jeg gu indrømme at det er SKØØØØØØNT at være alene i ny og næ

Vi hentede forresten mine forældre i lufthavnen i morges, de kom hjem fra thailand. Og de var gået shop amok, da de fik at vide at vi skulle have en lillesøster, de købte for 7000 Bath, det er ca. 1100 kr. og det er RIGTIG mange penge i thailand... De har købt ca. 50 sæt tøj til hende, alt lige fra joggingsæt, kjoler, nattøj, strømpebukser... Ja alt..... Heldivis har de købt i forskellige størrelser, alt fra 0-18 mdr.

Nu vil jeg se om der ikke kommer en god film i flimmeren, så mutter rigtig kan grov-hygge

Tutski...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

ivfmarie

Top nice!

Har du fundet ud af om der kommer en film? Jewg vil nemlig hoppe i kanen og glo flimmer til jeg segner.

Anmeld

27. juni 2009

Tut

ivfmarie skriver:

Top nice!

Har du fundet ud af om der kommer en film? Jewg vil nemlig hoppe i kanen og glo flimmer til jeg segner.

Det er simpelthen det med r*vsyge TV der er i aften

Så jeg tror at jeg smidder en DVD på..

Anmeld

27. juni 2009

Tynen

Det er da super hyggeligt at være helt alene (Og så er man heller ikke præget af dårlig samvittighed over at sidde her i flere timer   )

Hvor er det fedt med en masse nyt tøj!!!
Ihh, får helt lyst til at begynde at vaske Lillebrors tøj.. Har lidt en form for afhængighed af babytøj

Håber du får nydt din aften i fulde drag
Det vil jeg i hvert fald til nu hvor Stella endelig gav op!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.