Hvad skal han hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sabone skriver:

Ja puha, hvad så? 

Vi har snakket om Liva og Karla, men det er som om de der drengenavne er nemmere 

Så hvis du har nogen ideer til et pigenavn, som passer til Andreas, så må du endelig sige til 

Andrea! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

De3Guldklumper

Sabone skriver:

Hvis vi kalder ham Andreas Mørch Haugaard er Torbens efternavn slet ikke med, derfor var vi sikre på Haugaard Knudsen, men da vi fandt ud af, at Mørch er så gammelt, ville vi også gerne bruge det og samtidig synes jeg Andreas er meget almindeligt, så derfor enten Janus eller Storm sammen med  Det skal siges, at Andreas er Torbens morfars navn og det betyder meget for ham, at opkalde sin søn efter ham 

Hvis han skal hedde Andreas får din kæreste/mand jo også noget med fra sin familie

Men hvis jeg skal tilvælge et af de 2 navne du gerne vil have så er jeg klart på storm. Bryder mig slet ikke om Janus.

Anmeld

14. april 2013

Sabone

StineW79 skriver:

Jeg tror måske jeg ville droppe Knudsen. Kærstens navn er jo med i form af Haugaard, hvis jeg lige læser det rigtigt?! Vh stine

Mørch Haugaard er fra mig og Knudsen er fra ham 

Egentlig kan jeg godt undvære Knudsen, men jeg ville ikke bede ham om det, da jeg ikke selv ville undvære Haugaard..

Tror måske bare det ender med Andreas Mørch Haugaard Knudsen, men vi har også masser tid til at finde ud af det 

Anmeld

14. april 2013

Sabone

Pylle3 skriver:

Hvis han skal hedde Andreas får din kæreste/mand jo også noget med fra sin familie

Men hvis jeg skal tilvælge et af de 2 navne du gerne vil have så er jeg klart på storm. Bryder mig slet ikke om Janus.

Janus er fra min morfar, så det var derfor vi snakkede om Andreas Janus - begge morfædre 

Anmeld

14. april 2013

Sabone

StineW79 skriver:

Andrea! Vh stine

Den har vi også snakket om, men tror ikke helt Torben er med på den 

Der er åbenbart en skør tante et eller andet i deres familie, som hedder Andrea 

Anmeld

14. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sabone skriver:

Den har vi også snakket om, men tror ikke helt Torben er med på den 

Der er åbenbart en skør tante et eller andet i deres familie, som hedder Andrea 

Vi har jo thea, som ku ha heddet Andrea. Men da vi havde kigget på hende et par dage, blev vi enige om thea efter min mormor.

Også har vi jo selvføljelig også alberte, så det ku også være et forslag vh stine

Anmeld

14. april 2013

Chevro

Sabone skriver:

Jeg synes, det kunne være sjovt at se jeres meninger 

Andreas er vi sikre på, men hvad med resten?

Jeg ved ikke, om vi skal have dobbelt navn eller droppe Mørch??

Hjælp 

Altså jeg er enormt træt af at vi har 4 navne, på vores søn! Der er altid noget der bare er H. Eller K.H. Osv. Jeg synes det er lidt træls :/ For de kommer udelukkende til at bruge for og efternavn fremover. Ikke alt der overflødige.

Vores søn hedder Villads Konggaard Hasselbrinck Laursen
Alt! For langt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.