Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes, det kunne være sjovt at se jeres meninger
Andreas er vi sikre på, men hvad med resten?
Jeg ved ikke, om vi skal have dobbelt navn eller droppe Mørch??
Hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Andreas Storm Haugaard Knudsen...
5 navne er lidt for meget synes jeg..
maria_wlt skriver: Andreas Storm Haugaard Knudsen... 5 navne er lidt for meget synes jeg..
Det var jo også det, vi snakkede om..
Synes både Storm og Janus er rigtig fine
Andreas Storm Haugaard Knudsen
Jeg synes det bliver for meget, hvis I også vælger Mørch Min søn har også fire navne og antallet er max i min verden.
Vh. Louise
Lunae skriver: 4 navne er i min verden max! Har selv fire, men når jeg en gang bliver gift, vil jeg kun have 3 Hvis mørch betyder noget, ville jeg vælge det! Ellers Andreas Storm
4 navne er i min verden max! Har selv fire, men når jeg en gang bliver gift, vil jeg kun have 3 Hvis mørch betyder noget, ville jeg vælge det! Ellers Andreas Storm
Mørch har været efternavn på min mors side siden 1500-tallet og min kæreste går meget op i sådan noget og han er bange for at navnet dør, hvis vi ikke føre det videre
Sabone skriver: Mørch har været efternavn på min mors side siden 1500-tallet og min kæreste går meget op i sådan noget og han er bange for at navnet dør, hvis vi ikke føre det videre
Så er det da synd ikk at bruge navnet Mørch? Det ville jeg synes...
Sabone skriver: Jeg synes, det kunne være sjovt at se jeres meninger Andreas er vi sikre på, men hvad med resten? Jeg ved ikke, om vi skal have dobbelt navn eller droppe Mørch?? Hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128