Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Mor til matilde og gustav

hej!!! tillykke med graviditeten, jer er lige blevet termins scannet og jeg har også haft problemer med urelmæssig mens, så hos lægen skulle jeg være i uge 11, men efter scanning var jeg kun i uge 9..så tror det er svært at være sikker før du er scannet, min jordmor siger det er normalt man ikke er så langt som man tror..men indtil videre skal vi have den lille den 6feb 2010 og glæder os helt vildt..

første lægebesøg er vist ikke helt ens for alle, jeg fik skrevet vandre journal, blev underlivsundersøgt, blev vejet, fik taget blodprøver, skulle aflevere urin prøve og snakkede om de tind der var brug for at vide..
og jeg var meget mere klog osv da jeg kom derfra, på trods af jeg har været gravid før, som desværre gik galt.

håber alt dette kan hjælpe dig hilsen marie(9+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

baby2010

Tak for alle de gode svar! Jeg spørger lige om noget dumt,  men når I taler om scanning - henviser I så til ultralydsscanning (som jeg skal til om ca. 10 dage) eller til scanning ved JM omkring 12. uge?

Anmeld

6. juli 2009

MaleneGærup

Jeg har termin d 2/1 så det ville ikke gøre noget hvis jeg gik lidt over tiden...
Jeg skal til den første jordmor besøg i morgen og glæder mig til at høre hvad hun har at sige. Synes jeg er ovre den værste træthed og begynder at få mere energi og overskud.
Vi kom hjem fra ferie i går og mine forældre kunne se at maven var vokset, så der er sket meget på den sidste uge. Skal også ud og have købt noget nyt tøj, da jeg synes det begynder at stramme det jeg har.
Malene 14+2

Anmeld

6. juli 2009

DeeDee

Så melder jeg mig også herinde. Det er min 3. graviditet og mit 2. barn.
Jeg har i forvejen Sofus fra 27. august 2007.
Min termin er 23. februar. og jeg er 6+6 idag

Glæder mig til at høre nærmere fra alle

Anmeld

6. juli 2009

baby2010

DeeDee skriver:

Så melder jeg mig også herinde. Det er min 3. graviditet og mit 2. barn.
Jeg har i forvejen Sofus fra 27. august 2007.
Min termin er 23. februar. og jeg er 6+6 idag

Glæder mig til at høre nærmere fra alle

Ih tillykke det er vel nok dejligt for dig! Vi er vist nogenlunde langt, det er jo super hyggeligt

Jeg glæder mig til at følges med dig

Kh Julie

Anmeld

6. juli 2009

DianaMalou

baby2010 skriver:

Ih tillykke det er vel nok dejligt for dig! Vi er vist nogenlunde langt, det er jo super hyggeligt

Jeg glæder mig til at følges med dig

Kh Julie

jeg har termin den 7 jan .. har været til scanning og jeg må sige det var en kanon oplevelse at se den lille ligge der inde .. den var lidt stædig og lægen måtte bruge en time på at få tage billeder og scanne mig fordi bebs ikke ville ligge som den skulle .. i morgen skal jeg for første gang til JM glæder mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.