baby2010 skriver:
Tak fordi I ville svare, det er rigtig hyggeligt at høre om andres oplevelser 
Jeg skal selv til lægen for første gang på tirsdag - og ved egentlig ikke hvad jeg skal forvente... Det er vist ikke det egentlige graviditetsbesøg, men bare nogle blodprøver osv. Hvordan var jeres første besøg?
Kh. Julie
Altså jeg var super nervøs de første mange uger, havde en millard spørgsmål om alt og da jeg absolut ingen kender der er gravide eller i øvrigt har været det de sidste 50 år så var jeg virkelig på den.
Min læge tog i første omgang blodprøve, gav mig et par bøger og sagde at jeg blot kunne maile hvis jeg havde nogen spørgsmål.
Ca. i uge 7 blev jeg simpelthen for utålmodig, var så nervøs for om alt var som det skulle være så vi valgte at tage til scanning på en privatklinik. Det gav mig rigtig meget ro i sindet at se med mine egne øjne at den var god nok, der var sørme et barn, et hjerte og alt lå som det skulle.
Nu er jeg nået dertil hvor at jeg endnu engang så småt er ved at blive panisk, jeg havde aldrig troet jeg skulle sige jeg savner min kvalme og træthed, men jeg synes det er skræmmende ikke at føle sig så gravid som jeg gjorde for et par uger siden.
Så nu venter jeg på nf-scanning i næste uge før jeg endnu engang kan få ro i sjælen.
Anmeld