39+. mærkede i plukveerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

lycly

Ved min første graviditet mærkede jeg aldrig plukveerne hverken i starten eller op til terminen Min fødsel startede bare på terminen med helt almindelige veer og stadig ingen plukveer (ikke hvad jeg kunne mærke i hvert fald)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg håber ikke for dig at du kommer til at gå ligeså meget over tid som jeg gjorde!!

Nej det håber jeg heller ikk.

Håber hun gerne ville ud her snaresttermin på torsdag og ingen tegn på noget.

Anmeld

15. april 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Nej det håber jeg heller ikk.

Håber hun gerne ville ud her snaresttermin på torsdag og ingen tegn på noget.

Jeg havde heller ingen tegn på noget som helst før jeg havde fået min pille på fødegangen.. :/

Anmeld

15. april 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg havde heller ingen tegn på noget som helst før jeg havde fået min pille på fødegangen.. :/

Hvor er det dog irriterende

Anmeld

15. april 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Hvor er det dog irriterende

det var træls ja, men da jeg så fik pillen gik det satme også stærkt med at komme igang!

Anmeld

15. april 2013

1990h

Martsbaby skriver:

det var træls ja, men da jeg så fik pillen gik det satme også stærkt med at komme igang!

det var positivt så syntes tit man læser at nogle skal have flere piller..

Anmeld

15. april 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

det var positivt så syntes tit man læser at nogle skal have flere piller..

jeg tog en.. så gik der en time så begyndte det at rumstere i maven og en time efter det mærkede jeg første ve!

Anmeld

15. april 2013

1990h

Martsbaby skriver:

jeg tog en.. så gik der en time så begyndte det at rumstere i maven og en time efter det mærkede jeg første ve!

Hvor dejligt hurtigt.

De sidste 3nætters tid har hun været mega aktiv når jeg er gået i seng og hendes.moslen bliver meget markant og hård og nogle gange har jeg tænkt gud er der mon ved at ske noget. Men næh nej ingenting. Min mave er dog sten hård om natten så ved ikk om det plukveer jeg.bare har.mest af om natten

Bliver i hvert fald spændende hvornår hun ville ud så jeg også kan vise.hende.frem ligesom jer andre med jeres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.