39+. mærkede i plukveerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
17 svar
1 synes godt om
12. april 2013

1990h

Hej lady's..da i rundede de 39+ mærkede i så meget til plukveerne? altså bed de til eller opdagede i dem ikke rigtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Muhmi

1990h skriver:

Hej lady's..da i rundede de 39+ mærkede i så meget til plukveerne? altså bed de til eller opdagede i dem ikke rigtigt??

Mine bed rigtig til, men jeg fødte så også 39+2

Hende på dit profilbillede, var det ikke hende man kunne ringe til agtig? Og hvad hedder "hun"? Sådan lidt off-topic hehe, kan nemlig ikke huske det

Anmeld

12. april 2013

1990h

Muhmi skriver:

Mine bed rigtig til, men jeg fødte så også 39+2

Hende på dit profilbillede, var det ikke hende man kunne ringe til agtig? Og hvad hedder "hun"? Sådan lidt off-topic hehe, kan nemlig ikke huske det

jeg mærker bare ikke rigtigt mine anerledes end normalt:/ øv..man leder jo hele tiden efter tegn som man tror betyder snarlig fødsel..hahah

det squ da sindssyge Nelly nut hende der bandede i børnetimen og var total led ved hendes bamse..elskede det program som lille

Anmeld

15. april 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

mine plukkeveer kunne jeg først mærke efter jeg krydsede termin faktisk.. ikke ubehageligt eller noget, men kunne mærke hvordan det hele spændte..

Anmeld

15. april 2013

StudPsyk

1990h skriver:

jeg mærker bare ikke rigtigt mine anerledes end normalt:/ øv..man leder jo hele tiden efter tegn som man tror betyder snarlig fødsel..hahah

det squ da sindssyge Nelly nut hende der bandede i børnetimen og var total led ved hendes bamse..elskede det program som lille

Det skal du ikke være ked af, for det betyder alligevel ikke man føder snart :-) jeg mærkede mine, og de var jævnligt ret stride, men fødte alligevel først 41+3 :-) masser af vestøv!!

Anmeld

15. april 2013

1990h

Janne T. skriver:

Det skal du ikke være ked af, for det betyder alligevel ikke man føder snart :-) jeg mærkede mine, og de var jævnligt ret stride, men fødte alligevel først 41+3 :-) masser af vestøv!!

hihi jeg prøver at væbne mig med tålmodighed

Anmeld

15. april 2013

1990h

Martsbaby skriver:

mine plukkeveer kunne jeg først mærke efter jeg krydsede termin faktisk.. ikke ubehageligt eller noget, men kunne mærke hvordan det hele spændte..

jeg må bare veeeente og veeeeente

Anmeld

15. april 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

Jeg opdagede ikke mine plukveer op til fødslen...

men denne gang er jeg allerede begyndt at have mange plukveer og er kun i uge 22

Anmeld

15. april 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

jeg må bare veeeente og veeeeente

Jeg håber ikke for dig at du kommer til at gå ligeså meget over tid som jeg gjorde!!

Anmeld

15. april 2013

lassemor07

1990h skriver:

Nej den eneste gang jeg mærket mine plukveer var ½ time i uge 30
Min fødsel startet hårdt ud 11 dge over termin uden jeg havde mærket nogle som helst plukveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.