Sørens skriver:
Jeg håber ikke du synes jeg spiller smart nu
...er ikke sundhedsplejerske eller noget men min sp har fortalt mig at et barn på 8 måneder ( det er min søn nu) ikke fysisk har brug for at spise om natten. Hans krop kan godt klare nu at sove fra 19-06 uden mad! Din er 9 mdr ikke? Hvor meget mad får han i løbet af dagen? Det har vist ret meget at sige hvor mæt han er når han bliver lagt.
Jeg var så heldig at min søn nærmest selv stoppede fra den ene uge til den anden. Men han æder også som en tærsker hele dagen 
Held og lykke med det!
Hehe nej jeg synes ikke du spiller smart. Min sp synes også vi skulle se at få vænnet ham af med flaskerne om natten og jeg synes faktisk også det er på tide, jeg har bare med min søvnmangel ikke helt kunne overskue kampen endnu.... Men nu skal det være... Han bliver jo 9 mdr på torsdag...
altså han æder som en hest i løbet af dagen, dagplejen er næsten bange for hun giver ham for meget, han spiser virkelig godt, også derfor det undrer mig at han stadig vil have så mange flasker om natten også. Giver jo ingen mening... Men det skal være også være slut nu!!! 
Anmeld