Har ikke haft mens i 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde sidst i december noget brunt udflåd som kun varet i 2-3 dage, hvor jeg normalt, skulle have min mens. Jeg begyndte at få kvalme, oppustet (lignede en der var gravid) og andre ting, der tydet på at jeg var gravid.

Så jeg tog til lægen, og jeg var ikke gravid, men fik afvide, at hvis jeg oplevet det igen, kunne det godt tyde på at min krop ikke længere kunne tåle p-piller, så jeg skulle tage en pause til jeg fik normalt mens. Så det gjorde jeg, og nu er vi i april og jeg har stadig ikke fået normal mens, og det tyder heller ikke på, at den har tænkt sig at komme.

Mit spørgsmål er så til jer:

Har i prøvet at gå så lang tid, uden mens efter p-pille stop?
Skal jeg gå til læge?

håber i kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

mej

Jeg gik selv næsten 3 måneder efter stop. Men helt op til et år skulle være relativt normalt..

Det er mega frustrerende men der er ikke andet at gøre end at vente 

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

jeg skulle aldrig været startet på p-piller dengang så, så hellere beskytte sig med kondom, hvis det skal ødelægge ens krop. Jeg har aldrig haft det problem med små pauser, men den her gang, der bliver det bare væk. jeg vil rigtig gerne have en baby snart, så jeg synes ikke jeg har lyst til at det skal blive væk.

Anmeld

12. april 2013

mej

Nej min søn kom også til ved at jeg glemte et par piller, så det er åbenbart meget forskelligt hvordan kroppe reagerer på det..

Og ja, efter sidst jeg stoppede hvor der gik så længe, og jeg havde mega kvalme og hovedpine den første måned, har jeg også bare besluttet mig for at det ikke er noget jeg vil byde min krop igen! 

Men kryder da fingre for at det snart er på vej så, så i kan lave en baby 

Anmeld

12. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du oplever at du har det ubehageligt pga den manglende mens vil jeg sige at du skal råbe læger op og bede om at blive undersøgt for PCO...

Min mens kom heller ikke efter p-pillestop.. gik i 14 mdr uden mens da lægerne slog det hen med at jamen det var normalt med op til 1 år efter p-pillestop... havde det meget ubehageligt og var flere gange oppe og blive tjekket for graviditet da jeg fik symptomer på det...

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Hvad er en pco? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.