15 dage gammel sover næsten ikk ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

raca

hansen1 skriver:

ja det ved jeg ikk..

når hun vågner spiser hun så hurtigt det flyver ud, samt hvis jeg lige holder en pause med hende bliver hun helt ulykkelig.. når hun så har spist får hun lige 10 min hvor jeg ikk kan trøste hende..

det er først idag det har været sådan.

når det kommer så stærkt mælken kan der godt sidde en bøvs i klemme... prøv at land hende spise til hun selv slipper også hjælp hende med at få bøvset af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

hansen1

Nadja+Baby+2012 skriver:

Der kan være dage hvor de ikke sover som de plejer, uden at det betyder noget.

men du siger hun blir ulykkelig.. Mon hun har ondt i maven? Manglee hun at komme af med afføring? Ammer du, eller får hun mme? 

Uden at komme med noget skræmmescenarie, men min datters kolik startede da hun var ca 2 uger gammel, men hun sov nu stadig..

hun har far hun blev født fået mme, da jeg ikk have mælk..

hun har været af med afførring, og cykler med hender flere gange dagligt..  ja ulykkelig, kan ikk trøste hende i ca 10 min.

Anmeld

11. april 2013

hansen1

raca skriver:

når det kommer så stærkt mælken kan der godt sidde en bøvs i klemme... prøv at land hende spise til hun selv slipper også hjælp hende med at få bøvset af..

hun er god til selv og sige fra, og bøvsning er der 4-5 gange når hun spiser

Anmeld

11. april 2013

hansen1

Janne T. skriver:

Hvor gammel er hun ift terminsdatoen?

havde termin den 5 april.

Anmeld

11. april 2013

B&J

vores dreng sov max ½ time af gangen og hvis vi var heldige så 2 timer også vågen mellem 3-6-12 timer af gangen så vi fik ikke meget søvn, men heldigvis var han en glad og smilende baby så det var ikke så slemt igen, det stod på ind til han blev 1år.....

men hvis dit barn er ulykkelig kan det være maven kommer der fint afføring eller er den hård???

Anmeld

11. april 2013

hansen1

B&J skriver:

vores dreng sov max ½ time af gangen og hvis vi var heldige så 2 timer også vågen mellem 3-6-12 timer af gangen så vi fik ikke meget søvn, men heldigvis var han en glad og smilende baby så det var ikke så slemt igen, det stod på ind til han blev 1år.....

men hvis dit barn er ulykkelig kan det være maven kommer der fint afføring eller er den hård???

synes den er fin.. hverken tynd eller tyk.

Anmeld

11. april 2013

B&J

hansen1 skriver:

synes den er fin.. hverken tynd eller tyk.

jamen det er jo godt.... mon ikke bare det er lidt trykhed der så lige kræves også er alt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.