Jeg er sygmeldt fra job pga hvad jeg tror er arbejdsrealerteret stress/angst. Det er nemlig kun når jeg skal havde mail, tlf og møde kontakt med mit job min hjerne brænder sammen (jeg er sosu-hjælper). Det gør den så også rigtig godt flere timer før og jeg bruger også tid til at lande bagefter.
Jeg har været hos min læge 2 gange og scorer højt på hans skemaer for både stress/angst og depration, de skemaer ligner også hinanden volsomt meget.
Ved første besøg tror jeg han hældte mest til at det var depration og nu er han volsomt i tvivl om det ikke er stress/angst. Jeg er derfor blevet henvist til en Psykolog som jeg skal starte hos fredag i næste uge.
Jeg spurte min læge om fjernelsen af min homonspiral i febuar, kunne være medskyldig i jeg er væltet. Dette mente han dog ikke. Men han mente derimod at det med at lave baby skulle vente lidt, da det er en volsom belastning for en kvinde at være gravid.
Og det er der ! jeg er uenig
For jeg har det jo fint nok ellers, elsker min familie og glæder mig over de ting mit liv ellers byder på. Jeg er ikke i tvivl om at jeg kan passe og pleje et barn og jeg er en fantastisk mor, kæreste, ven osv osv Jeg har sågar tænkt at det kunne være godt at havde en barsel at se frem til og dermed få fred fra mit arbejde også. (hved godt jeg skulle tilbage inden barsel, men hved ikke lige hvordan 
Hvad tænker i og har nogle stået i min sitruation ? Jeg har brug for at få belyst alle vinkler.
Jeg er for øvrigt lige fyldt 39 (m 41) og mener ikke jeg har hele livet til at lade mit job (som tydligt fylder for meget) være skyld i hvordan jeg skal leve mit privatliv.
Vil lige sige at jeg har været glad for mit job, kollegaer og min nærmeste leder (måske ikke så meget den øverste)
Men vi (de fleste af mine kollegaer og jeg) har været kørt for hårt og jeg har nok også for høje forventninger til mig selv, men jeg er god til mit arbejde, jeg skal bare havde tiden/roen til det, og det har jeg ikke haft. (jeg har også mange selvvalgte ansvarsområder, som der ikke er xtra tid til)
Rodet indlæg men tror jeg fik det hele med